Gå til innhold

Vondt under sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med en fyr her om dagen, og det var vondt, og det har det ikke vært med andre. Jeg tror han var større en det jeg er vant med, for det var liksom ubehag hele tiden. Og jeg kjente det litt bakover mot rumpa hvis dere forstår, et merkelig ubehag. Vil dette bli bedre etterhvert? Vil jo fortsette å ha sex med han, men klarte ikke å konsentrere meg om å ha det godt når det var vondt. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du sa ingen verdens ting?

Skrevet

Kommunikasjon.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Sa ikke noe fordi jeg trodde det ville gå over, og etterhvert så turte jeg liksom ikke... Men det kan vel bli bedre?

AnonymBruker
Skrevet

Var du våt nok? Kan kanskje bli bedre med litt glidemiddel :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, blir alltid veldig våt, så tror ikke det var problemet, tror rett og slett han bare er stor. Håper jeg klarer å tilpasse meg :)

- TS.

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt samme problemet tidligere. At han var FOR stor! Det var rett voldt! Alle menn tror jo større jo bedre! Men det er ikke bra, det er vondt!

Bedre med en på ca. 15 enn en på nesten 30 +- :P

Dybden opp til livmorstappen er ikke mer en ca. 10 (?) Noen når den med fingeren, så da sier det seg vell selv at en penis ikke trenger å være enorm :P

Prøv å snakk med partneren din og fortelle at det er litt vondt fordi den er så stor. Han tar nok det som et kompliment uansett! Ta det rolig å prøv dere frem.

En stilling som kan hjelpe er hvis du ligger på siden så ligger han bak deg, da får han den ikke SÅ langt inn! :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...