AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Jeg er singel, men har en fast fyr jeg puler på. Vi møtes pluss minus én gang i uka, og kun for sex. Har ingen interesse av å møtes utenom dette. Vi snakker sammen, har sex og sover over hos hverandre mest edru, men av og til i fylla også.En super ordning som har fungert i to år. Det er ett minus, og det er at han hele tiden kommer med unnskyldninger. Som f.eks at han måtte maile frem og tilbake med jobben før han la seg (klokken var da over 24), siden problemer hadde oppstått. Jeg hørte meldingene plinge og han brukte litt tid på dette. Han la fra seg tlfen, og da så jeg at ei melding som tikket inn var fra ei dame. Leste selvsagt ikke meldingen - det har jeg ingen interesse av, men skjønte på hans kroppsspråk fra de forrige meldingene at det var fra ei han styrer med. Litt etter ringte tlfen hans. Han sa det var søsteren sin, men at han ikke giddet å ta den. Jeg ba han ta den, og det gjorde han i rommet ved siden av. Jeg hørte bruddstykker av samtalen, og det var vanskelig å høre om det var søsteren eller ei. Men da han sier til meg at søsteren ringte han fordi hun hadde problemer med typen sin, så skjønte jeg at det ikke var hun som ringte kl. ett på natta. Jeg svarte med: "har hun ikke venninner?" Han sa det var så rart at hun ringte, men at hun kunne ikke ringe og vekke mamma og pappa heller. Yeah right, man ringer jo familien sin midt på natta når det er trouble in paradise! Dette er et eksempel på en av flere episoder hvor han driver og skal hele tiden "dekke over" at han holder på med damer. Hvorfor tør han ikke si det som det er? Kan det være for å sikre seg at jeg er der om datingen med hun dama skulle gå skeis? Jeg dater selv, men kommer til å si det rett frem om han spør. Jeg fikk mange meldinger en kveld da jeg var med han, og da kommenterte han at jeg fikk så mange meldinger. Jeg sa det var fra en fyr... Det irriterer meg at han skal komme opp med de utroligste historier hele tiden. Jeg har til nå spilt med og latet som jeg har vært naiv siden jeg ikke har tatt han på fersken for å snakke usant. Føler meg skikkelig dum når han tror at jeg tror på alle "historiene" hans. Skal jeg si at jeg ikke tror på disse historiene han kommer med? Gidder ikke virke dum lengre. Kunne jo ha kuttet han ut, men samtidig så er det ikke lett å finne en slik kompis til å ha seg med uten at det oppstår følelser. Skal på date idag selv, så får satse på at det går fint, så slipper jeg å være "avhengig" av han andre Hvorfor tror dere at han ikke greier å snakke om dater/damer med meg, og si det som det er?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Jeg skjønner helt ærlig ikek problemet her jeg. Dere møtes en gang i uka kun for å ha sex, og ingen av dere er interessert i mer enn det. Hvorfor spiller det da noen rolle hvem som ringer og hvem han mailer med? Selv om du er sikker på at det er en annen jente, har det noe å si for deg? 2
Gjest "gjest" Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 TS har visst ikke forstått det der med det at man ikke har rettigheter når det kommer til elskere. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Jeg vil ikke ha noen "rettigheter". Jeg liker at folk er ærlige uansett hvem det er snakk om. Og lurer på hvorfor han kommer med fiktive historier om hvem som ringer etc.(gjerne sett fra et mannlig perspektiv. Hadde ei venninne av meg diktet om hvem som ringte så hadde jeg lurt da også. Han er jo som en kompis som jeg har møtt over hundre ganger for å ha sex med, og vi snakker sammen om det meste. En ting er når man er 22 år, men 32 år er noe helt annet. TS
Rockemusen Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Han vil helt sikkert holde saken privat helt til han veit at det blir noe av. Man kan flørte med mange folk uten at det blir noe seriøst. Han er da kanskje redd for at hvis han sier det til deg at du kommer til å gå. Sånn som jeg ser det ville ikke jeg fortalt om en mulig kjæreste, før jeg visste at det ble noe av
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Det har jeg også tenkt, Rockemusen. Selv har jeg heller ikke sagt noe til han når jeg holder på med noen. For å kunne se om det ble noe av. Men har heller ikke kommet med unnskyldninger i det vide og brede. Når han har spurt om hvem jeg har fått sms fra, så har jeg sagt det har vært fra en jeg holder på med. Skal også nevnes at vi i det siste ikke har hatt kontakt på en måned før han sendte melding en tirsdagsmorgen. TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå