AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Jeg lurer på om noen har erfaring med liposkulptur av halsen for å få fjernet dobbelthake? Såvidt jeg forstår er det en type fettsuging som gir bedre resultat, uten klumpete arrvev. Grunnen til at jeg lurer: Er 27 år og ellers normalvektig, men har endel fett under haken/på halsen, noe jeg lenge har hatt komplekser for. Selv når jeg var mye tynnere var halsen helt lik så det vil nok ikke hjelpe å slanke seg. Ønsker meg veldig en penere profil (nå er det bare skrått fra haken og ned til halsgropa, liksom ikke ordentlig markert hake/hals-overgang) og at jeg ikke må tenke på at jeg får dobbelthake om jeg ser ned osv:/ Vurderer derfor denne operasjonen men vil gjerne høre litt om erfaringer og slikt først da jeg ikke stoler helt på leger og generelt er litt redd for slikt.. Her er litt info om inngrepet jeg tenker på: http://www.plastisk-kirurgi.no/Fettsuging-Haken.htm Hvordan bør man gå frem for å finne en seriøs og ordentlig klinikk når man har bestemt seg? Har hørt mange rare historier om plastiske kirurger. Penger er ikke et issue, betaler gjerne mer for kvalitet når det gjelder min egen kropp altså. Er det vanlig å få gratis konsultasjon uten å måtte gjennomføre etterpå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå