Gå til innhold

fingering fra fremmede

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det å bli fingret av fremmede, hvor skjedde det og hvordan var det?

Har selv opplevd å bli fingret på dansegulvet to ganger, samt snakket med et par venninner som har opplevd noe lignende. Første gangen det skjedde ble jeg helt stum og viste ikke hva jeg skulle gjøre. Andre gang slappet jeg av og likte det veldig ;) Begge gangene så ble det ikke noen kontakt etter dansen.

ER jeg unormal som synes dette var opphissende og har noen andre opplevd tilsvarende?

For moralens voktere så bør ikke dere svare på denne tråden da jeg er intressert i om andres erfaringer ikke moral spørsmål:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja skjedd meg et par ganger. første gangen likte jeg det. en annen gang var det en helt ukjent fyr som jeg bare gikk forbi som prøvde å krafse meg på høna. syk person. jeg dytta ham unna.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

du er vel ikke så unormal, har vel samme erfaring som TS. Jeg kan også legge til at jeg blitt fingret to ganger etter at jeg giftet meg. Yes, I'm BAD....

Hvor? dansegulvet, på bar og toalettet. Det var deilig da det skjedde, men man for jo noen tanker i etterkant.

Skrevet

du er vel ikke så unormal, har vel samme erfaring som TS. Jeg kan også legge til at jeg blitt fingret to ganger etter at jeg giftet meg. Yes, I'm BAD....

Hvor? dansegulvet, på bar og toalettet. Det var deilig da det skjedde, men man for jo noen tanker i etterkant.

Jeg krysser fingrene for at mannen din finner det ut og dumper deg.

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, så kvalme dere er som lar villt fremmede gjøre det...

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men har en venninne som som ble fingret bakfra på t-banen. Da hun snudde seg for å se hvem det var. Sto det to personer der og hun klarte ikke å finne ut hvem som gjorde det. Opplevelsen skal etter det jeg husker hun fortalte ha vært spennende og deilig. Yes, BAD hun var også gift når det skjedde.

AnonymBruker
Skrevet

Si meg, går dere ut uten undertøy og kort miniskjørt når disse tingene skjer?? Sist jeg sjekket, og var pent kledd på byen, så skal det faktisk litt til for noen å smyge henda oppimellom beina mine og gjore en entrè... Og tenk dere om da jenter, grisete mannehender fra fremmede folk dere ikke kjenner oppi høna? ÆSJ!!

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, så kvalme dere er som lar villt fremmede gjøre det...

Tror nok at det har vært en slags kjemi mellom partene først. De fleste vil vel ha avvist et slikt fremstøtt hvis det kom direkte og uten forspill,

• Liker 3
Skrevet

Det kan ikke være mulig at GIFTE kvinner lar fremmede menn casually begynne å fingre dem?

• Liker 9
Skrevet

Nei, seriøst, jeg har aldri opplevd det.

Som noen andre her, så lurer jeg på hvordan i all verden går dere kledd og synes dere som liker det ikke at det er en overtråkking av grenser?

Hadde jeg blitt utsatt for noe slikt, av vilt fremmede, så hadde jeg blitt rasende og klappet til de.

• Liker 20
Skrevet

Det kan ikke være mulig at GIFTE kvinner lar fremmede menn casually begynne å fingre dem?

Jeg er ikke overrasket over at noen synes det er spennende, uavhengig om de er gift, samboende, enslig...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men har en venninne som som ble fingret bakfra på t-banen. Da hun snudde seg for å se hvem det var. Sto det to personer der og hun klarte ikke å finne ut hvem som gjorde det. Opplevelsen skal etter det jeg husker hun fortalte ha vært spennende og deilig. Yes, BAD hun var også gift når det skjedde.

Så hun bare lot vedkommende gjøre det uten å engang vite hvem det var?! Det kunne jo vært en ekkel, gammel gris. Æsj!

Jeg skjønner heller ikke helt hvordan folk går kledd når sånne ting skjer. Så nei, jeg har aldri opplevd at vilt fremmede uten noen som helst grunn har fingret meg.

Ikke noen jeg ikke engang vet hvem er og ikke uten at jeg har vært med på leken 1 minutt i forkant.

Skrevet

Jeg har også opplevd forsøk på dette på dansegulvet! Ene gangen hadde jeg på en playsuit som var veldig vid i lårene, de to andre gangene har hadde jeg korte kjoler hvor underdelen ikke satt stramt inntil baken. Om man har på en stringtruse skal det faktisk ikke så mye til før det er fri tilgang, selvfølgelig anderledes om man har jeans eller strømpebukse... Selv syns jeg ingenting om slik oppførsel fra mennenes side, føler de går langt over grensen på hva som er min inntimgrense når deres hånd kommer nær min diamant...Vil heller ikke tenke på hvor hendene deres har vært før, og hvor urenslig dette er.

AnonymBruker
Skrevet

Si meg, går dere ut uten undertøy og kort miniskjørt når disse tingene skjer?? Sist jeg sjekket, og var pent kledd på byen, så skal det faktisk litt til for noen å smyge henda oppimellom beina mine og gjore en entrè... Og tenk dere om da jenter, grisete mannehender fra fremmede folk dere ikke kjenner oppi høna? ÆSJ!!

Kan ikke svare for andre, men jeg hadde en lett kort kjole og truser den ene gangen dettte skjedde. Kjolen ble gradevis dratt opp foran og hånden ble skult med tett dansing. Dette eneste problemet var at jeg knakk litt i sammen når jeg kom. Når det gjelder grisete mannehender så får man jo et inntrykk av personen på forhånd når man danser. Hygiene er veldig viktig for meg og dette er ikke noe som ville bli akseptert fra hvem som helst!

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt fingret på konsert av vedkommende bak meg. Jeg viste hele tiden hvem det var og hadde på meg et litt luftig skjørt og g-streng. Dette var et spill fra begge sider og som noen nevnte kjemi. Møtte vedkommende på byen en senere gang var det ble full pakke.

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder grisete mannehender så får man jo et inntrykk av personen på forhånd når man danser. Hygiene er veldig viktig for meg og dette er ikke noe som ville bli akseptert fra hvem som helst!

Altså, du er full på et dansegulv med en fremmed, for la oss innse det - selv om du synes det er spennende er han like mye fremmed for det, og du føler at i en slik setting kan du vurdere om han har god hygiene og er en kjernekar??

For alt du vet er du dame nr.3 DEN kvelden.. For alt du vet er han gift, har samboer, sykdommer - ja hele pakka. Blir det noe mer med disse mennene i ettertid? Eller er det bare hyggelige minner som er verdt det i fremtiden.. Jeg bare lurer.

• Liker 10
Gjest "gjest"
Skrevet

Hvor vanlig er det å bli fingret av fremmede, hvor skjedde det og hvordan var det?

Har selv opplevd å bli fingret på dansegulvet to ganger, samt snakket med et par venninner som har opplevd noe lignende. Første gangen det skjedde ble jeg helt stum og viste ikke hva jeg skulle gjøre. Andre gang slappet jeg av og likte det veldig ;) Begge gangene så ble det ikke noen kontakt etter dansen.

ER jeg unormal som synes dette var opphissende og har noen andre opplevd tilsvarende?

For moralens voktere så bør ikke dere svare på denne tråden da jeg er intressert i om andres erfaringer ikke moral spørsmål:)

Dere finner dere i sådan oppførsel???

• Liker 2
Skrevet

Synes dette høres meget interessant ut. Har opplevd at menn har prøvd å grafse meg litt her å der, men dog kler jeg meg ganske så anstendig så tror det nesten er litt umulig med mindre man bretter opp hele kjolen eller drar av meg buksen. Hadde ikke satt pris på at en villt fremmed mann gjorde det, men om det var en jeg hadde blikket med o.l utover kvelden hadde det kanskje vært litt pirrende.

• Liker 2
Skrevet

Det har aldri falt meg inn å prøve å fingre fremmede damer.

Er ganske overrasket over at folk er såpass frekke, men like sjokkert over at noen slipper unna med det. Slike hendelser blir liksom så fjernt fra mitt eget liv og virkelighetsoppfatning at jeg av og til lurer på om jeg bor på samme planet som enkelte mennesker jeg leser og hører om.

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...