Gå til innhold

ENDELIG!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

gått med et litt lurt smil om munnen i dag! har nå i 3-4 månder trent som juling og passet på hva jeg har puttet i munnen, veide 89 når jeg startet og i dag veier jeg 79 altså 10 kg mindre. Er rimelig lav 165 så var ganske overvektig, men på samme måte lå endel av fettet på de rette plassene (rompe,pupper) det som plaget meg var det som lå på lårene og magen... hadde gått opp fra ca 65kg til 89 kg på under to år, så var rimelig missfornøyd med meg selv (strekkmerker, litt heng på magen, slappe armer, dissete lår ooooooooosv!)

Var i utgangspunktet ganske fitt men hadde latt det forfalle, de store muskel gruppene slik som lårene var delvis mye muskler med fett på toppen noe som bare fikk meg til å se og føle meg større. Jeg bestemte meg for og gjøre noe, tok tak. begynte å trene 4-5 ganger i uken, droppet brus og ellers dårlige vaner ang mat. Tok bilder og mål får hver månd for og se, men i Mai var jeg russ og det ble lite trening mye alkohol og ikke minst mye kebab å dritt. Så følte ikke det kom til og være noe resultat.

Men i mårrest når jeg så i speilet, så jeg noe.. jo de stygge rygg valkene der bhn bruker å sitte var forsvunnet :DDDD wooooho!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen takk!! er super gira på og komme tilbake i trenings mønstret jeg hadde før Mai. :D

glemte jo å fortelle om musklene! har jo plutselig fått musklene mine tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker! skjønner ikke hvorfor jeg latt det forfalle... for lenge sia jeg har kjent en så deilig følelse som jeg fikk når jeg så i speilet! blir en lang jogge tur i dag og styrke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...