Gå til innhold

Betaler for andres barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg viser til tidligere tråd om samme sak der Likestillingsnemda avga kjennelse om at regjeringens politikk er mannsdiskriminerende.

Nå har vi fått bekreftet en gang for alle at feministregeringen synes det er helt greit å diskriminere menn her i landet.

http://www.na24.no/article3403506.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ærlig talt så gjelder dette både menn og kvinner. Det er ikke bare menn sombetaler bidrag og ikke bare kvinner som får barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt så gjelder dette både menn og kvinner. Det er ikke bare menn sombetaler bidrag og ikke bare kvinner som får barn.

Det var nytt for meg at menn kan få barn.

Men spøk til side. Likestillingsnemda har konkludert med ar praksisen er mannsdiskriminerende fordi det i all hovedsak er menn som betaler bidrag her i landet. Og det er igjen bl.a. konsekvensen av at domstolen i sin tur diskriminerer menn som omsorgspersoner. Det er for øvrig forstemmende å se at de organene som skulle være et slags ombud for likestilling her i landet, oversees fullstendig så snart de fatter avgjørelser som er til gunst for menn.

Men regjeringen og Torkildsen fornekter seg ikke. Det er ikke lenger en gang vits i å påpeke at de kun arbeider for kvinners rettigheter. Det de gjør taler for seg og mistilliten til "likestillingen" på politisk nivå, har aldri vært mer grunnfestet hos meg.

Endret av Jalp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er og blir hårreisende!

En kamerat har havnet i samme leksa. Mora til hans barn har funnet seg ny type, og mens hun gikk gravid med den nye typens barn valgte hun å gå ned til 70% stilling. Med resultat at min kamerat måtte betale mer i bidrag fordi det ble større forskjell mellom deres lønnsnivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Kjenner jeg blir mer og mer fiendtlig til denne såkalte 'likestillingen' i dagens samfunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...