Tibbie Skrevet 26. mai 2012 #21 Skrevet 26. mai 2012 Jeg sier som noen lenger opp: Seriøst?? :O Vell, bra er da det! 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #22 Skrevet 2. juni 2012 Jeg er singel!!! hint hint Svar med brukernavn da..;)hilsen TS
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #23 Skrevet 2. juni 2012 Vet ikke hvorfor,men jeg finner overvektige damer mye mer tlltrekkende og sexy enn de som er tynnere... Nå skal det ikke så mye til i disse dager å være overvektig. Det som før på 50 tallet var slankt er i dag overvektig. Kanskje du syns "overvektige" damer er tiltrekkende og sexy fordi man kan faktisk ane kvinnelige former ? De flotteste kvinnene jeg vet om er "overvektige"..... Det er trist at jenter og kvinner ikke forstår hva som er naturlig, flott og sexy. Aller helst skal vel alle jenter og kvinner se ut som små gutter bortsett fra et par halve fotballer som pupper. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #24 Skrevet 2. juni 2012 Ikke tale om hun der er 100 kilo. max 80. avhenge av høyden litt da. http://www.ourvanity.com/images/Perfect-Weight-for-Women2.jpg Heller hun til venstre på bildet her. Hvorfor overasket. jeg synes en mann er ikke mann under 90 kilo minst. ( helst ikke over 120 om han er minst 180 høy) Jo, det kan hun fint være. Se her: http://www.mybodygallery.com/search.html?height=any&weight=220&pant=any&shirt=any&zphoto=Large&new=1 Stor variasjon innen 100 kg, flere som er mindre enn hun på det bildet.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #25 Skrevet 8. juni 2012 La oss si minst 100 kg da..Alt over synes jeg er veldig sexy iallefall:) TS
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #26 Skrevet 8. juni 2012 Nå skal det ikke så mye til i disse dager å være overvektig. Det som før på 50 tallet var slankt er i dag overvektig. Kanskje du syns "overvektige" damer er tiltrekkende og sexy fordi man kan faktisk ane kvinnelige former ? De flotteste kvinnene jeg vet om er "overvektige"..... Det er trist at jenter og kvinner ikke forstår hva som er naturlig, flott og sexy. Aller helst skal vel alle jenter og kvinner se ut som små gutter bortsett fra et par halve fotballer som pupper. Du snakker meg om å synke lavt. Kvinner kommer i alle former og fasonger hvorfor må man slenge ut guttekropper og skjeletter i en hver anledning det byr seg? Har man så dårlig selvtillit at man må gjøre seg sexy ved å gjøre andre u sexy. Jeg er liten, alltid vært det, men behøver ikke å slenge ut kommentarer om at andre ser ut som elefanter pga jeg har den kroppsfasongen jeg har. Jeg ser støtt og stadig frodige kvinner som ser nydelige ut, mmm for noen former noen av de har, skulle ønske jeg hadde mer former av og til, det har jeg ikke. Så da kan jeg være fornøyd med den gutte kroppen jeg har og innse at jeg er like mye til kvinne som det andre er. kirsten vangsness er en kvinne jeg synes ser rå flott ut, men det er bare en av mange. Nydelige kvinner kommer i alle former og fasonger, og på samme måte som at kjæresten liker meg for den jeg er og synes jeg har en bra kropp så synes sikkert mange menn at andre kropper er feiende flotte. Det som jeg derimot i motsetning til deg synes er trist er at jenter og kvinner ikke forstår at ingen liker alt, men alle liker noe. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #27 Skrevet 8. juni 2012 Noe a'la dette? 100 kg dame Ikke tale om hun der er 100 kilo. max 80. avhenge av høyden litt da. Ikke tale om? Jeg er omtrent på samme størrelsen og veier faktisk rundt 100 kg (ca 1,76 m høy). Man trenger ikke være helt fettberg for å bære 100 kg. Noen kropper er "bare" runde/småtjukke med 100 kg.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #28 Skrevet 8. juni 2012 Skjønner ikke at man kan like fedme? Blir for mye valker etter mitt syn, og det tenner jeg bare ikke på. Tror de fleste er enig i det.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #29 Skrevet 9. juni 2012 Skjønner ikke at man kan like fedme? Blir for mye valker etter mitt syn, og det tenner jeg bare ikke på. Tror de fleste er enig i det. Tro kan du gjøre i kirka. Folk er forskjellige, og man kan både tenne på og forelske seg i mange varianter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå