AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #1 Skrevet 25. mai 2012 Jeg og en jente som på mange måter er kjæresten min (men vi har ikke definert noe, og er helt i startfasen), låg i sengen i dag tidlig og kysset og klinet. Hun låg i undertøy, jeg i en knebukse og bar overkropp. Det ene førte til det andre, og hun satt oppo meg etter hvert. Mine hender vandret, kan man vel si, det føltest helt naturlig - selv om jeg aldri har gjort dette før. Vi la oss på siden, og min høgre hånd glei ned mot kjønnet hennes. Jeg begynte først utenpå trusen, og brettet vekk denne og gikk inn. Jeg merket at hun ble veldig ivrig på kyssefronten, hun pustet dypere og kom med små stønn av og til. Beina klemte seg sammen også. Jeg er bare litt fornøyd med at jeg klarte å få henne til å like det, siden jeg aldri har gjort dette før Uansett, etterpå låg vi der, da, og jeg visste liksom ikke helt hva jeg skulle si, hehe. Om dere leste alt sammen, flott Jeg ville bare dele det. PS, vi er 20 år. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Æsj. Er så ekkelt med homser og lesber... 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Kanskje jeg skulle nevne at jeg er en gutt :D
PuppyEyees Skrevet 25. mai 2012 #6 Skrevet 25. mai 2012 Æsj. Er så ekkelt med homser og lesber... Eh...ehehe? Han (for TS er gutt, nemlig) sa aldri at han var jente. Dessuten, hva er så ekkelt med homser og lesber? Ellers, Yaaaaaaay! Savner utforskningsfasen der alt var nytt.
kråkefjas Skrevet 25. mai 2012 #7 Skrevet 25. mai 2012 (endret) Fikk du ikke dyppa laksen? Endret 25. mai 2012 av kråkefjas 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 TS Laksen var ikkje i band, eller så hadde han kanskje fått seg ein luftetur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå