Gå til innhold

Kyssing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel .. jeg har "ramlet over" en utrolig kjekk og hyggelig fyr. Vi har en veldig god kjemi, og har møttes flere ganger.

Selv er jeg langt over middels glad i å kysse og kose, og syntes jo det er veldig greit at partner også er det, og da naturlig nok at de også kan dette på sett og hvis.

Uansett, en kveld så førte det ene til det andre og jeg fikk meg en liten nedtur på kysse fronten.

Har jo hørt om folk som har fortalt om personer de har kysset og klinet med hvor de forklarer at det er som å bli neste overfalt av en tunge.

Nåh .. det var nettopp det jeg fikk min første erfaring med.

Mellom oss på den fronten er det helt mangel på match hehe

Så kommer det store spørsmålet .. hvordan gå frem for å gjøre han til en god kysser? Folk har nok sine preferanser, men jeg tenker.. dette kan vel ingen like? hahaha

Vet dette med "kommunikasjon, kommunikasjon kommunikasjon", men aldri i verden om jeg klarer å legge frem at "hey.. her må vi gjøre noe, dette er ikke bra" (da så klart på en hyggeligere måte).

Blir gutter/jenter såret/støtt av at man ymter innpå ønsker om forandring på slikt?

Er på skikkelig ukjent område med slikt altså. Føler at jeg vil at det skal funke bedre om det skal bli noe mer, samtidig liker jeg ikke å si/gjøre ting som kan såre/støte andre.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i nøyaktig det samme dilemmaet! For hvert kyss, kommer det tunge. Og tungen skal liksom leke med min tunge helt til jeg velger å avbryte kysset. Jeg har forsøkt og forsøkt å kun gå for lepper, men han gir seg jo ikke. :fnise: What to do?

Skrevet

Har selv slitt med dette med min nåværende forelskelse.. Jeg er en stor fan av sakte og ømme kyss, men med han føltes det bare ut som jeg ble slikket av ei bikkje i ansiktet. Var liksom ikke nøye om han traff leppene mine heller :gjeiper: Det jeg gjorde var rett og slett å stoppe midt i kyssinga opptil flere ganger og flire han i trynet. :fnise:

Han tok hintet til slutt.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har møtt en kar som ikke kunne kysse..han strammet leppe så voldsomt(jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det) og liksom nappet til meg som en slags fugl. det var veldig sært. og jeg sa det bare sånn.

det er bedre vis du gjør sånn å sånn.jeg liker det veldig godt sånn og sånn.. blablabla...til og med han ble en god kysser.

Skrevet

Jeg tror det går seg til etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...