Gå til innhold

Selvsuging

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenner dere damer på at mannen din gjør/kan dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke akkurat.

Skrevet

Jeg har spurt mannen om han klarer dette, men han sier nei. Og det tenker jeg er like greit, jeg hadde i grunnen ikke ønsket å vite det uansett.

Så nei, det er ikke noe spesielt tennende. Jeg skal aldri spørre igjen heller :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Haha, det er svææært få som klarer det, og typen min er ikke en av dem :P Dessuten hadde det vært mer spesielt enn tennende egentlig.

Gjest "gjest"
Skrevet

Tror alle menn har prøvd å utføre autofellatio.

AnonymBruker
Skrevet

jeg elsker å se typen runke ihvertall

Skrevet

Haha, ser for meg en mann i full gang med å suge seg selv med stønning og hele pakka. :skratte:

Skrevet

Haha, nei, det ville nok ha tent meg like lite som å se menn "tukle" med seg selv :P

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei, det ville nok ha tent meg like lite som å se menn "tukle" med seg selv :P

synes det er veldig opphissende når mannen tukler med seg selv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har ikke tenkt på det :fnise: Men tror man skal være rimelig myk for å få det til:P Selv om noen hevder det er fysisk umulig, som å slikke seg selv på albuen. Noe som er like greit ellers hadde vel menn aldri kommet ut av soverommet :hoho:

Gjest Katten.
Skrevet

I ren nysgjerrighet, for mange år siden, testet jeg det - og klarte det. Faen så kjedelig det var! Fikk ikke stimulert de gode punktene godt nok, i tillegg til at det er kjedelig når man vet nøyaktig hva som kommer til å skje.

• Liker 1
Skrevet

Hvem har ikke tenkt på det :fnise: Men tror man skal være rimelig myk for å få det til:P Selv om noen hevder det er fysisk umulig, som å slikke seg selv på albuen. Noe som er like greit ellers hadde vel menn aldri kommet ut av soverommet :hoho:

Jeg hadde klart det om jeg hadde penis. Når i hvert fall helt ned ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer det, men gjør det aldri :P

AnonymBruker
Skrevet

Nei, så absolutt ikke!

AnonymBruker
Skrevet

Man må være ganske tynn og myk, og så er det ikke spesielt behagelig for ryggen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...