cbye Skrevet 27. februar 2002 #1 Skrevet 27. februar 2002 Jeg jobber sammen med ei jente jeg liker veldig godt, kunne tenkt meg å blitt bedre kjent med henne. Vi har hatt en del øyenkontakt med hverandre, men ingen av oss har liksom tørt å ta det første steget. Problemet er....bør jeg rote meg borti noe med en arbeidskollega, eller bør jeg la det gli forbi??? Trenger respons her, særlig fra jenter!! På forhånd takk!! cbye
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #2 Skrevet 27. februar 2002 Go for it!! Kjærlighet kan man finne overalt!!
Linemor Skrevet 27. februar 2002 #3 Skrevet 27. februar 2002 Skjønner ikke hvorfor ikke det skulle gå bra. Hvorfor gå glipp av muligheten til et godt forhold, bare pga jobb.
villen Skrevet 28. februar 2002 #4 Skrevet 28. februar 2002 statistisk sett er jobben det vanligste stedet å møte sin samlivspartner... et par gode regler er å holde seg på matta hvis dere er i en overordnet/underordnet situasjon, og oppføre seg så man kan se hverandre i øynene neste dag. ellers kan ting bli fryktelig pinlig, det kan jeg skrive under på!
Belle Skrevet 1. mars 2002 #5 Skrevet 1. mars 2002 Hei!! Du får bare hoppe i det før hun eventuelt finner en annen. Den som intet våger,intet vinner!!!!! LYKKE TIL!!12
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #6 Skrevet 1. mars 2002 Helt enig med de andre! Jeg er ei jente på 26 som har begynt å studere i høst. På skolen har jeg truffet en hærlig gutt som jeg har blitt sammen med. Det fungerer helt fint for oss, vi har det topp både på skolen og hjemme. (han har etterhvert flyttet inn hos meg) Lykke til, stå på!!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #7 Skrevet 1. mars 2002 Jeg vil råde deg til å tenke på alle aspekter her. Det er faktisk problemer som kan dukke opp i den forbindelse, spesielt dersom det går galt. Dersom de positive sidene overgår de negative, er det bare å hoppe i det som nevnt her tideligere. Lykke til! Kevin
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Jeg jobber sammen med ei jente jeg liker veldig godt, kunne tenkt meg å blitt bedre kjent med henne. Vi har hatt en del øyenkontakt med hverandre, men ingen av oss har liksom tørt å ta det første steget. Problemet er....bør jeg rote meg borti noe med en arbeidskollega, eller bør jeg la det gli forbi??? Trenger respons her, særlig fra jenter!! På forhånd takk!! cbye Lurer litt på åssen dette gikk
Hamster Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 (endret) Holy shit, 8 år gammel tråd. Rimelig epic, vidvandre. :gjeiper: EDIT: Når denne tråden ble lagd, gikk jeg i 8. klasse. Jesus! Endret 16. januar 2010 av Thrusthamster
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 Holy shit, 8 år gammel tråd. Rimelig epic, vidvandre. :gjeiper: EDIT: Når denne tråden ble lagd, gikk jeg i 8. klasse. Jesus! Sorry, jeg greide bare ikke la vær Tiden flyr, hva?
Aftensol Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 (endret) Heeeeelt off topic: men vidvandre, hva har du gjort med profil bildet ditt?! Før virket du mystisk og spennende... Og nå: en gammel mann!? (og jeg beklager virkelig hvis det faktisk er et bilde av deg ) Endret 17. januar 2010 av Aftensol
vidvandre Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Heeeeelt off topic: men vidvandre, hva har du gjort med profil bildet ditt?! Før virket du mystisk og spennende... Og nå: en gammel mann!? (og jeg beklager virkelig hvis det faktisk er et bilde av deg ) Jeg vanket jo her i 2002 Jepp, det er nok meg
Hamster Skrevet 17. januar 2010 #13 Skrevet 17. januar 2010 Tiden flyr, hva? It sure does, fikk meg til å innse hvor mye som faktisk skjer på 8 år da, 8. klasse var lenge siden. :gjeiper:
sauen87 Skrevet 18. januar 2010 #14 Skrevet 18. januar 2010 Jeg møtte mannen min på jobb, nå har vi to flotte unger sammen og har det kjempefint=)
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #15 Skrevet 18. januar 2010 Jeg møtte mannen min på jobb, nå har vi to flotte unger sammen og har det kjempefint=) Men jobber dere fremdeles sammen da?
sauen87 Skrevet 19. januar 2010 #16 Skrevet 19. januar 2010 Nei, vi er begge sluttet der nå. Så forresten at dette var et gammelt innlegg, hehe...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå