AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Hva er egentlig brennvin, og er det farlig ?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #2 Skrevet 25. mai 2012 Brennevin er det mange kaller sprit. Ja, det er farlig i store mengder. Slik som det meste annet
Wonders Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 (endret) jeg er fra bygda og sprit er ganske farlig da mange som drikker det reagerer voldsomt på det. Mengden også så klart. Mange blir helt anderledes, og selv om de tåler vin, øl, rom osv... Sprit er noe annet. Drinker med sprit liker jeg godt, og kan drikke 2 av det, det blir som 4 glass vin om drinken ikke er "klippet"(noen bartendere putter ikke oppi riktig mengde med vilje for å tjene mer) Og forutsett at spriten er ren og ikke tuklet med. Endret 25. mai 2012 av Wonders
Gjest "gjest" Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Heimbrenten fra Verdal anbefales. Den er totalt Bang hoy!
Gjest Borghild Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 Sprit i store, hvite kanner som selges av snuskete, småharry menn, gjerne fra indre østfold er den beste spriten har jeg hørt. :skaal:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå