AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Har alle som er på kvinneguiden gått til en psykolog? Jeg har ett inntrykk av det.. om de ikke har gått til en så ER de psykolog.. 1
Gjest WendyClear Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Det kan eventuelt henge sammen med at det bare er de som har erfaring med psykologer som svarer på tråder om psykologi... Det blir litt tåpelig å hoppe inn i en tråd for å skrive "jeg har aldri vært hos psykolog og har heller ikke noe kunnskap om psykologi, men atte.." Endret 24. mai 2012 av WendyClear 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå