Gjest BM2 Skrevet 26. mai 2012 #22 Skrevet 26. mai 2012 Tja tja.. nølte og nølte.. Men hun virket ikke sånn superbegeistret. Hun sa ja da. Jenter, sier dere ja for å være høflig? Eller gidder dere ikke ta ja hvis det ikke er aktuelt? Og hvorfor si ja hvis man ikke vil?? Jeg spurte face to face altså. Ikke på sms.. Så muligheten for å si nei, er litt "vanskeligere"? Mange gjør det ja. Ikke forvent for mye. Stikk på kafé, være hyggelig uten å være frempå. Si takk for en hyggelig kveld, om det passer seg, og ikke ta kontakt igjen.
Gjest BM2 Skrevet 26. mai 2012 #23 Skrevet 26. mai 2012 Jeg synes det var tøft av deg å be henne ut. Hva gjør at folk tenker at hun ikke er interessert, forresten? Fordi kvinner som er interessert ikke er nølende. Er en kvinne interessert så smiler hun med hele seg. Nøling betyr at en er minimum i vennesonen, for godt.
Gjest Bandit Skrevet 26. mai 2012 #24 Skrevet 26. mai 2012 Jeg må si at jeg er litt enig med BM2 der. Jeg legger mye i reaksjonen til kvinnen. Viser hun ikke oppriktig interesse, nøler, eller gjør noe som helst annet som får meg til å tenke at hun ikke er sikker, er dette også utgangspunktet mitt for daten. Da er jeg forsiktig og gir ikke skikkelig av meg selv. Hun er nødt til å overbevise meg om at hun allikevel ER interessert. Etter min erfaring vil en kvinne som er veldig interessert, lyse opp, smile og svare bekreftende uten særlig nøling, om man spør henne om en date.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå