AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Tja tja.. nølte og nølte.. Men hun virket ikke sånn superbegeistret. Hun sa ja da. Jenter, sier dere ja for å være høflig? Eller gidder dere ikke ta ja hvis det ikke er aktuelt? Og hvorfor si ja hvis man ikke vil?? Jeg spurte face to face altså. Ikke på sms.. Så muligheten for å si nei, er litt "vanskeligere"?
Tropic Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Du har sikkert tenkt i mer enn 1 sec på om skulle be henne ut, så da må jo hun få lov å tenke i mer enn 1 sec på om hun skal si ja eller nei. Hun svarte ja, så dra på date og ha det kjempe fint! 7
Noteknekk Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Hadde en jeg ikke hadde sett på på den måten bedt meg ut på kafe kunne nok jeg også ha nølt litt, men uten at det nødvendigvis trenger å være en dårlig ting. Kommer jo an på hvordan kjemien dere imellom blir nå på date. Du sier ingenting om deres relasjon per nå så det er litt vanskelig å svare på hva du skal legge i hennes nøling. Men jeg syns du ikke skal tenke så mye over det og heller se hvordan det går nå når dere skal ut og ta en kaffe . Sånn for å svare på spørsmålene dine så er det jo litt vanskeligere å si nei face to face ja. Hadde jeg vært veldig i tvil hadde jeg kanskje sagt at det ikke passet så bra, men om han var veldig pågående kunne jeg nok gitt meg og sagt ja - da det føles så frekt å gi et kontant nei der og da. 1
Charlie. Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Sånn for å svare på spørsmålene dine så er det jo litt vanskeligere å si nei face to face ja. Hadde jeg vært veldig i tvil hadde jeg kanskje sagt at det ikke passet så bra, men om han var veldig pågående kunne jeg nok gitt meg og sagt ja - da det føles så frekt å gi et kontant nei der og da. Det er ikke frekt, men rimelig feigt. TS: Dette er vill tipping fra min side, men jeg tror det er 80% sjanse for at hun ikke er interessert. 2
Gjest Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Kanskje hun ble nervøs og syntes tanken var litt skummel?
Fanta Exotic Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Hvis hun ikke vil, får du vel en SMS med en dårlig unnskyldning snart. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Hvis hun ikke vil, får du vel en SMS med en dårlig unnskyldning snart. Litt vanskelig, da hun ikke har mitt tlf.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Du har sikkert tenkt i mer enn 1 sec på om skulle be henne ut, så da må jo hun få lov å tenke i mer enn 1 sec på om hun skal si ja eller nei. Hun svarte ja, så dra på date og ha det kjempe fint! Takk, får satse det blir bra. Fikk egentlig tlf nr hennes. Skulle ringe henne senere... Har ikke fått ringt enda da..
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 Jeg er i gang med nettdating nå, og har spurt 3 stk om å møtes. Alle har sagt ja, men alle har også sagt at de ikke kan denne uken pga ting og tang og eksamenslesing etc. Jeg sitter med en stygg følelse av at de egentlig ikke har noe lyst, og at dersom jeg ikke maser på de hører jeg ikke noe fra de igjen To av samtalene har allerede stoppet opp, fordi siste svaret fra de var sånn ca "ja det kan vi, men passer dårlig denne uken, vi kan snakkes senere og finne en dag som passer". Vet ikke hvordan jeg henter inn igjen samtalen nå liksom. Har heller ikke noe lyst å snakke mer uten å møtes først.
Gjest .-L-. Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 (endret) Hadde hun ikke hadde villet, så hadde hun funnet på en eller annen unnskyldning Endret 25. mai 2012 av .-L-.
Knirke Skrevet 25. mai 2012 #11 Skrevet 25. mai 2012 Hun høres høflig ut, og særdeles lite interessert 2
Gjest Tidssone Skrevet 25. mai 2012 #12 Skrevet 25. mai 2012 Jeg synes det var tøft av deg å be henne ut. Hva gjør at folk tenker at hun ikke er interessert, forresten? 1
Gjest imli Skrevet 25. mai 2012 #13 Skrevet 25. mai 2012 Viss nokon hadde bedt ut meg sånn, hadde eg sannsynlegvis vorte litt usikker, og sikkert verka litt "tja, eh, jo, ja", sjølv om eg ikkje hadde vore uinteressert. Dama er nok kanskje ikkje vilt forelska, men ho treng absolutt ikkje vera uinteressert. Ho vart nok overraska over at du spurte. 4
Cata Skrevet 26. mai 2012 #14 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Enig med imli, jeg ville nok blitt temmelig forbauset og nølt litt av den grunn. Hadde jeg absolutt ikke hatt lyst til å drikke kaffe med den som spurte så hadde jeg takket nei. Er ikke så høflig at jeg gidder gå ut med noen jeg "ikke liker" bare for ikke å være uhøflig. Men ellers hadde jeg nok nølt uansett om jeg hadde vært interessert eller bare nøytral. Interessert - slik ville jeg tenkt: "Jøss, hvorfor inviterer han meg på kaffe? Driver han gjøn med meg eller er han faktisk interessert?" Nøytral ville ført til ca følgende tanker: "Hm, inviterer han meg på kaffe? Hvorfor det, tro? Tja, han virker jo som en hyggelig fyr så en kaffekopp kan jeg jo alltids være med på." Endret 26. mai 2012 av Cata
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. mai 2012 #15 Skrevet 26. mai 2012 Er ikke hver dag man blir bedt ut på date, jeg hadde også nølt litt. Kanskje for å se om han spøker, eller hva han egentlig legger i det. Er flaut å mistolke sånt kan virke innbilsk da o.O utenom det hadde jeg kanskje nølt for å finne ut om jeg faktisk har anledning til å møte ham. Ellers kan det være panikk fordi gutten er uaktuell.
lys Skrevet 26. mai 2012 #16 Skrevet 26. mai 2012 Kan bety alt og ingenting .. og trenger slett ikke bety at hun ikke er interessert. Selv er jeg nok en som alltid er litt tilbakeholden og ville nok også kunne blitt oppfattet som uinteressert uansett hvor interessert jeg faktisk hadde vært (i hvertfall i edru tilstand, "mykes" nok litt opp av noen øl;)) Og hadde jeg absolutt ikke vært interessert ville jeg funnet på en unnskyldning, om jeg hadde feiget ut der og da ville jeg nok kansellert senere.
Vanvidd Skrevet 26. mai 2012 #17 Skrevet 26. mai 2012 (endret) Hun ble sikkert bare paff Men eneste måten å finne ut av det er å ringe henne. Endret 26. mai 2012 av Rainbow81
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #19 Skrevet 26. mai 2012 regnbue, blåklokke og søt musikk Reaper! Tenk positivt POSITIVT! U can do it! Vi heier på deg! 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2012 #20 Skrevet 26. mai 2012 regnbue, blåklokke og søt musikk Reaper! Tenk positivt POSITIVT! U can do it! Vi heier på deg! Jeg velger å være anonym bare for å erte opp Reaper. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå