Gå til innhold

3 barn reddet


Ryvre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, ja. Jeg leste det akkurat selv. Bra at de blir anmeldt og håper at både politi og barnevern følger de tett fremover. Enkelte skulle bare ikke hatt barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅR skal foreldre og dyreholdere idet heletatt få med seg dette?

det burde jo bli utdelt en bruksanvisning på fødestua..

ikke lås levende vesner inn i bilen din. Du har vel prøvd og sitte der selv i kokvarmen og nesten svimt av? tror de aller fleste som har bil har opplevd hvor varmt det kan bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Synes det er sykt. Skjønner ikke at foreldrene tør og vil at barna skal være i bilen når det er såpass varmt. Uforsvarlig. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fatter ikke at det går an!!

Man trenger ikke være supersmart for å forstå at dette ikke er bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drittmennesker helt uten empati og intelligens.

Hvem går på badeplassen og stenger en gråtende treåring inne i en glovarm bil i mellomtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke dyrene mine i bilen i dette været engang.

Når vi skal på hytta så drar vi om kvelden/natten til tross fir at vi har sotede ruter og ac, siden man aldri vet hva som kan skje (motorstopp, ulykker osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også lurer på hvem som gjør sånt. Vet noen lar barne sove ferdig om de sover, men da pleier man da å ha vinduene åpne og vere rett utenfor bilen!

Om noen vet hvem dette er, så si gjerne litt om disse foreldrene så en får et inntrykk av hva slags mennesker dette er :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker framstår jo fadermeg som helt lobotomerte! Skulle fått selve behandlinga selv og sett hvor deilig det er! Makan!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det høyst merkelig at foreldrene går og bader, mens ungen må sitte i bilen.

Og hvorfor gikk foreldrene og badet da? Kanskje for å kjøle seg litt ned, ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rett og slett tom for ord, har nesten ikke lyst til å tro at det er sant en gang. Da jeg kjørte hjem fra skolen i dag var det så varmt i bilen at jeg fikk vondt av å sette meg ned i setet, og luften var steintykk. Kan ikke se for meg hvor ekkelt det må være å sitte fanget der.

Og det å dra i fra en treåring i en bil parkert utenfor rekkevidde er jo merkelig uansett vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...