Gå til innhold

Størrelsesforskjell på bryster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hva dere synes om forskjell på brystene? Jeg har nesten en cupstørrelse forskjell og er veldig fornøyd med dem ellers, men har endel komplekser for størrelsesforskjellen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror forskjell i størrelse er relativt vanlig. Og som jeg sa i en av de andre puppetrådene her: For mannen som er glad i/tent på dama så er hennes de deiligste brystene i verden når man er sammen og har det godt.

Vi alle finner nok noe som vi kunne ha ønsket bedre ved vår egen kropp, men det hadde da vært rimelig kjedelig hvis alle var "perfekte" etter et standard mønster. Det er de små pikante forskjellene som gjør at man plutselig oppdager at man er tiltrukket til en annen person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mangelen på svar her tar jeg det som et tegn at ekstremt få virker bry seg ;)

Pleier jo å være en horde av meninger om størrelse på både pupp&begge kjønns kjønnsorganer, rumpe og mage - men størrelsesforskjeller er visst kanskje ikke så engasjerende. Tar det som et godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann29

Tror nok ikke det med størrelses forskjell på puppene er noe som vi menn fokuserer på. Ikke jeg i hvertfall ;)

Min kjære har litt størrelses forskjell, noe som hun ikke har vært helt fornøyd med. Jeg har sagt til henne etter at hun kommenterte det første gang at hun har de fineste og deiligste puppene i hele verden i mine øyne. Noe jeg mener av hele mitt hjerte😍

Tror uansett at når mann finner seg en dame mann liker så er puppene på den dama de fineste som finnes 👌

Vær stolt av dem😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Stronger

Tror det er mer uvanlig å ha helt symmetriske bryster enn det er å ha asymmetriske bryster :)Har i hvertfall hørt at de aller fleste har det i mer eller mindre grad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...