EliseK Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Heisann! Jeg vil reise til Hellas i uka fra 22. september. Pga at vennene mine ikke har råd så blir jeg nok å reise alene. Det blir nok litt kjipt, MEN det blir veldig fint også. Kunne bestemme hva man skal gjøre osv. Noen som vet et fint sted i Hellas hvor det er fine og rolige strender, med mye fin natur å oppdage? Og kanskje noen har hotell og tipse om i tillegg? Tror jeg satser på 3+ stjerner. Kjenner jeg gleder meg til å kjenne varmen på kroppen. Pluss at det er fint å ha noe å glede seg til. Takk på forhånd
muffineline Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Skal du til hellas i september ville jeg dratt til Kreta for der er det varmest på den tiden, men været begynner å bli ustabilt fra september.
Mixelite Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 Kreta er ikke noe dårlig tips, tror jeg, selv om jeg bare har erfaring fra Chios. Jeg er litt uenig i at været begynner å bli ustabilt i september! Ok, på slutten kan det kanskje komme noen regndrypp en sjelden gang og ikke lenge, men det er ellers en nydelig tid med god sommervarme og nydelig badetemperatur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå