pernille! Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Hei. Jeg har bitt negler ganske lenge, men jeg bestemte meg for å slutte. Nå har jeg lange og fine negler, men de er så myke. Vet noen om en "oppskrift" som jeg kan prøve hjemme?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har samme problemet.. myke negler og negler som flasser etter år med biting. Men jeg kjøpte meg ett fransk manikyr sett..jeg bruker og file neglene mine, og ta på 2 lag med blank neglelakk.. også en hvit neglelakk til tuppene. Dette gjør at neglene føles tykkere ut og ser fine ut. Eneste hemmeligheten jeg har for dette problemet. om du syntes det blir trøblete og legge fransk manikyr selv så gå til ett studio
pernille! Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har samme problemet.. myke negler og negler som flasser etter år med biting. Men jeg kjøpte meg ett fransk manikyr sett..jeg bruker og file neglene mine, og ta på 2 lag med blank neglelakk.. også en hvit neglelakk til tuppene. Dette gjør at neglene føles tykkere ut og ser fine ut. Eneste hemmeligheten jeg har for dette problemet. om du syntes det blir trøblete og legge fransk manikyr selv så gå til ett studio Tusentakk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå