Gå til innhold

Før man blir gravid


Gjest Labello

Anbefalte innlegg

Gjest Labello

Hei!

Jeg og kjæresten min ønsker oss barn og da lurte vi på en ting; når man planlegger å få barn, burde man (jeg eller kjæresten) teste oss hos legen for å se om alt er i orden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og velkommen som prøver icon_smile.gif

Hvis dere vil så kan dere sikkert ta en tur til legen for å ta en generell sjekk.

Tror ikke legen vil gjøre så mye ut av det før dere evt. har prøvd ei stund.

(Slik jeg har oppfatta det iallefall...kanskje noen her inne har andre erfaringer?)

Går du på p-piller så kan det hende at det tar litt tid før kroppen kommer i rute igjen.

Ikke bli engstelig av den grunn - det er nokså vanlig.

Lykke til med prøvinga icon_smile.gif

Klem fra Zafir (som er i 3.syklus etter hormonspiraluttak...håper på 2 blå snart icon_smile.gif )

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Zafir, jeg bruker hormonspiral og har tenkt å slutte snart. Er veldig spent på hvor lang tid det skal ta å bli gravid. Regner med at du oppdaterer oss når noe skjer?

Tok det lang tid før du fikk tilbake mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei der

Jeg snakket med legen min og fortalte at jeg var/ er prøver. Da ble hun vledig glad fordi hun kom graviditeten i forkjøpet og bad med begynne med Folsyre. Dette skal minske sansynligheten for ruggmarksbrokk bl.a.

Du får kjøpt det på apoteket og skal begynne å ta det når du har mensen slik at du er sikker på at du tar det når du blir gravid. Menerå huske at det skal taes de 3 første mnd iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...