AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #1 Del Skrevet 24. mai 2012 Holder på med lappen og det går veldig bra.Her om dagen skulle jeg rygge for første gang mellom to biler,og det gikk kjempebra.Så gjorde det på andre forsøk og syns dette var bra Men lukrparkering blir det vel værre med kanskje. Syns dere som holder på eller har lappen det var vanskelig og rygge sånn første gang ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 24. mai 2012 #2 Del Skrevet 24. mai 2012 Syns egentlig ikke det er noe vanskeligere å kjøre bakover enn fremover Handler om å være trygg og finne en teknikk som passer for deg. Lukeparkering er veldig enkelt om man har store butikkvinduer eller noe man kan se i Da ser man bare i vinduet hvilken avstand man har til bilen bak. Og det et heller ingen skam i å hoppe ut av bilen for å se avstanden dersom man er usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #3 Del Skrevet 24. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. mai 2012 #4 Del Skrevet 24. mai 2012 Holder på med lappen og det går veldig bra.Her om dagen skulle jeg rygge for første gang mellom to biler,og det gikk kjempebra.Så gjorde det på andre forsøk og syns dette var bra Men lukrparkering blir det vel værre med kanskje. Det er jo dette som er lukepakering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #5 Del Skrevet 24. mai 2012 Det er jo dette som er lukepakering. å rygge inn på en parkeringsplass der bilene står parallelt er ikke lukeparkering, der bilene står på langs derimot som i videoen over er derimot lukeparkering. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. mai 2012 #6 Del Skrevet 25. mai 2012 å rygge inn på en parkeringsplass der bilene står parallelt er ikke lukeparkering, der bilene står på langs derimot som i videoen over er derimot lukeparkering. Jeg er enig med deg der, men jeg forstod det sånn som at det dreide seg om lukeparkering bakover. Det er forresten noe jeg unngår lengst mulig, for det fomler jeg med. Flaut hvis noen står og ser på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå