Silfen Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Om du er høy eller lav, mørk eller lys, for tynn, for tykk, for passelig, små pupper, eller store, mannepupper eller hår på ryggen, kviser eller arr på leggen, pære,eple eller tønne, gå kledd som du vil! Hiv på deg bikini. Finn frem shortsen. Kjole, skjørt, vis hud, det er ikke farlig! Ingen bryr seg mer enn deg og det kan godt være du bryr deg for mye. Det gikk flere år der jeg ikke tok ungene med i bassenget, for "alle" syns jo feite folk i badetøy er fælt. Men faen heller, jeg vil også bade,ha sol på kroppen! Så gjorde jeg det da. Og paranoid som jeg er så glodde selvsagt folk overalt. Men den stemmen i hodet må man lære seg å ignorere, for generelt er det bare i hodet. Og alle tullingene som her inne skriker om hvordan det er rett å være, de skal du bare gi faen i. For DU er fin som du er og sommeren er til for alle! Endret 24. mai 2012 av Silfen 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Dette var akkurat sparket jeg trengte, takk skal du ha! Nå skal jeg UT, og jeg gidder ikke å gjemme meg i altfor varme klær.
Ryvre Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Veeeel....når man leser mange av innleggene på KG så kommer det jo frem at mange blir kvalme av å se overvektige mennesker, at man gjerne glor på stygge mennesker osv osv Det booster ikke akkurat selvtilliten. Heldigvis så bryr jeg meg ikke så mye (litt, men ikke så mye). Og jeg har minst to uker hver sommer hvor jeg kan bade naken om jeg vil for da er vi på hytta og de ukene lever jeg på resten av året
Gjest Stronger Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Helt enig, bra skrevet! Blir helt sjokkert i andre tråder når jeg ser hva folk tenker om seg selv, og at folk faktisk hater sommeren fordi de ikke kan gjemme seg under tykke klær.. Vi er ALLE vakre mennesker! Alle har komplekser og de ferreste er helt fornøyde med egen kropp, men tenk så godt om vi alle bare kunne legge sjenansen til side og nyte sommerværet! :D 1
Callisto83 Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Dette var et oppløftende og inspirerende innlegg Silfen! Og du har selvsagt helt rett, livet er for oss alle og fy søren vi må få lov til å nyte disse nydelige dagene med hevet hode - ingen skal ta det fra oss! Kos dere alle sammen og håper dere får en fabelaktig dag 1
Fortunatus Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Helt enig Men jeg har aldri latt meg stoppe til å ta på bikini og sommertøy. Jeg sprader kanskje ikke rundt med magetopp, men jeg pakker meg ikke inn i klær på grunn av en valk eller to Har aldri fått noen kommentarer eller opplevd at noen har glodd på meg.
Silfen Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2012 Veeeel....når man leser mange av innleggene på KG så kommer det jo frem at mange blir kvalme av å se overvektige mennesker, at man gjerne glor på stygge mennesker osv osv Det booster ikke akkurat selvtilliten. Jeg vet. Jeg har aldri vært så stygg som etter jeg begynte å skrive her igjen. Jeg er fremdeles ikke vakker, men det driter jeg i.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Om du er høy eller lav, mørk eller lys, for tynn, for tykk, for passelig, små pupper, eller store, mannepupper eller hår på ryggen, kviser eller arr på leggen, pære,eple eller tønne, gå kledd som du vil! Hiv på deg bikini. Finn frem shortsen. Kjole, skjørt, vis hud, det er ikke farlig! Ingen bryr seg mer enn deg og det kan godt være du bryr deg for mye. Det gikk flere år der jeg ikke tok ungene med i bassenget, for "alle" syns jo feite folk i badetøy er fælt. Men faen heller, jeg vil også bade,ha sol på kroppen! Så gjorde jeg det da. Og paranoid som jeg er så glodde selvsagt folk overalt. Men den stemmen i hodet må man lære seg å ignorere, for generelt er det bare i hodet. Og alle tellingene som her inne skriker om hvordan det er rett å være, de skal du bare gi faen i. For DU er fin som du er og sommeren er til for alle! Godt sagt. Go Silfen! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå