Gjest 15 år redd pike Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Hei! I et par dager nå, har jeg hatt en del vondt i underlivet. Det svir og klør veldig, jeg er også endel øm. Først trodde jeg at det var shortsene mine som var for stramme rundt skrittet, men nå har det begynt å bli helt hvitt rundt indre skjønnleppe. Det er ikke der jeg er mest øm, det er på klitoris. Jeg er sexuelt aktiv, og det gjør vondt å ha samleie. Hvis dette forsetter, orker jeg ikke ha deg lenger.. Hjelp, vær så snill!
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Det hvite kan ikke skrapes av, det er huden som er blitt hvit..
Minya Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Høres ikke ut som vanlig sopp i første omgang. Gå til legen, det er ikke normalt å ha så vondt.
Gjest Stronger Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Kløe og svie høres ut som en vanlig soppinfeksjon, og man får ofte tykk hvitaktig utflod, men denne kan jo "skrapes" bort, så det hørtes litt rart ut Dersom huden er blitt hvit, ville jeg ikke nølt med å kontakte legen! Det er best å få behandling så fort som mulig, er ikke gøy å ha vondt
MaiTai Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Er det rødt også? Soppinfeksjon kan gi ømhet og rødhet, med hvit tykk utflod (klumpete). Kløe og svie. Det kan blir hvitt belegg i skjeden og livmortappen, så at det har blitt det på kjønnsleppene er ikke så veldig usannsynlig. Soppinfeksjon kan gjøre så vondt at det gjør vondt å ha samleie, hvis det er en stor infeksjon. Kjøp Canesten på apoteket, stikkpille og krem-kombipakning. Og se om det hjelper og gå til legen, evt helsestasjon for unge å få undersøkt deg. Hilsen snart sykepleier
Sugerøret Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 synes du skal gå til legen og få sjekket deg.Det kan være sopp eller bakterier fra baken som har kommet feil.Det gir svie ,utflod osv.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Siden du er seksuelt aktiv så kan det være klamydia, jeg hadde dratt til legen hvis jeg var deg. Man kan bli steril av klamydia. Eller så er det sopp og da kan du kjøpe Canesten reseptfritt. Jeg trudde selv at jeg hadde en soppinfeksjon en gang og kjøpte Canesten, men det hjalp ikke så jeg dro til legen, fant da ut at typen hadde gitt meg klamydia. (jeg hadde testet meg før sex med han)
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Anonym bruker: hvilke symtomer hadde du da? Fant ut av at det er en slags klumpete utflod, ikke huden min som var hvit
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #9 Skrevet 24. mai 2012 Hvorfor spørr folk om slikt på nettet i det hele tatt?? vi kan ikke se musa di, og vi er ikke leger, og vi har heller ikke ett labratorium så du kan få svar på prøvene vi IKKE kan ta av deg... gå til legen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå