AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 x) og xD ... Ser stadig flere skrive inn slike smileyer. og jeg føler meg utrolig eldgammel som spør om slikt, i og med at jeg knapt er 21 år:p
Busthead Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Det er et slags smilefjes. Bare snu hodet til venstre så X = øynene og D/) = Munn
Namine Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 (endret) X-en er at smilyen kniper med øynene, D-en er et stort glis. xD symboliserer da at man ler såpass at man kniper med øynene og skratter/gliser. Edit: skrivefeil. Endret 23. mai 2012 av Namine
Ryvre Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Når det er en X så er det öynene. Se for deg at noen ler godt så kniper man gjerne igjen öynene. Når det er en D istedenfor en ) så er det litt mer som gapskratting istedenfor litt lattermild
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Legg hodet til siden, omtrent som denne ugla her. Pga de nye smileyene får vi en hel generasjon ungdommer med hodet knekt til venstre. 3
Gjest ms_kwang Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Hmm...Har du lest for mange av mine svar på tråder mon tro? xD For jeg bruker "xD/XD/x)" veldig ofte, samme med : >.< >.> <.< eller *ㅈ* >ㅈ< tiiihii sååå søt <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå