AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Jeg snorker veldig ofte, og syntes det er veldig flaut. Er jo også veldig irriterende for de som skal sove med meg Har noen tips som kan redusere det ?
Lilje90 Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Jeg snorker også. Så liker ikke å sove hos folk. Sier bare at jeg snorker masse,men de bryr seg som oftest ikke. Så da ber jeg dem dytte hardt til meg hvis det blir ille. Men vurderer å ta en snorkeoperasjon. Les litt om det Det er et enkelt inngrep. Har sett på når dem har gjort det på anestesi og operasjon
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 jeg vil på det sterkeste advare mot snorkeoperasjon. det funker en liten periode noen ganger, men det går fort over. og ja, for noen fungerer det sant nok veldig godt - men du aner aldri på forhånd om dette er deg. jeg har gjort det, det var etterpå et usannsynlig smertehelvete et par dager - og jeg snorker strengt tatt høyere nå. eneste som funker for meg er sånne plaster over nesen eller å ligge på magen. 1
Kayli Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Samboeren har tatt snorkeoperasjon. Hjalp ikke en døyt, dessverre. Fikk opplyst at de fjerner veldig lite om gangen, og heller tar flere operasjoner. En pasient var inne for tredje gang. Samboeren er litt pysete, så han vil ikke gjenta operasjonen. Vi er altså like langt...
Gjest Peaches Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 jeg sover faktisk bedre når jeg har en snorkende person ved siden av meg. bare finn en person som meg så er problemet løst:) 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 jeg sover faktisk bedre når jeg har en snorkende person ved siden av meg. bare finn en person som meg så er problemet løst:) fritt for å ligge ytterst! 1
Gjest Peaches Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 fritt for å ligge ytterst! søren.det er der jeg ligger 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå