Gå til innhold

Synes du at dette er på grensen til feit?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 172 cm, og veier 92 kg. Er ganske grovbygd. Vet alt det der med BMI og det der, noe som gir en pekepinn, men som ikke tar hensyn til fordelingen mellom fett og muskler. Ser ikke ut som en flodhest akkurat, har ganske mye muskler. Litt antydning til fett kanskje, men kan ikke se at jeg forferdelig stor på den måten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det som deg! nesten helt likt faktisk. Jeg ser heller ikke feit ut... Jeg hadde ikke brydd meg..Så lenge deg ikke dingler og blir helsefarlig :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du høres flott ut! :)

Gjest Meridius
Skrevet

Det hørtes veldig mye ut i forhold til høyden. Du er enten overvektig ellers lider du av fedme.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er nesten tredve centimeter høyere enn deg, og veier ett kilo mindre. Og jeg er ikke spinkelt bygd.

Skrevet

Med de tallene der skal du være gaaaanske muskuløs for å ikke være feit. Men det er mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min som er veldig grovt bygget (får stadig høre at han ser ut til å trene mye pga de brede skuldrene, når fakta er at han er en sofasliter), han er feit på den vekten der. jeg har sett han i alt fra 85-120 kg, og han har alltid vært overvektig i mine øyner som ser han naken.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min som er veldig grovt bygget (får stadig høre at han ser ut til å trene mye pga de brede skuldrene, når fakta er at han er en sofasliter), han er feit på den vekten der. jeg har sett han i alt fra 85-120 kg, og han har alltid vært overvektig i mine øyner som ser han naken.

Må legge til at han er veldig sterk og har mye muskler selv om han ikke trener.

AnonymBruker
Skrevet

Er du dame eller mann?? Jeg er 168 og veier 75kg og jeg har omtrent bare muskler på kroppen, har fått målt fettprosent til 22% som er ganske lavt til en dame som fremdeles har pupper og litt hofter!!! Du er nok overvektig, men om du er fornøyd med deg selv så skal du holde det slik! Evt bare trene styrke for din egen del for å bedre helse, ikke for utseendet :D Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

AB over her, sorry, så ikke at TS hadde skrevet han var mann..... Får ikke redigert eller slettet innlegget, for på mann har jeg ikke peiling!

Gjest Elseby13
Skrevet

Det er flott at du er veltrent og muskuløs, men du er overvektig og det bør du ta tak i. Begynn med å se på kostholdet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...