Gå til innhold

Måtte på do 3 ganger...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fry for første gangi stad. var sammen m han i ca kanskje en og en halvtime eller under. Først gikk han på toalettet i en butikk også når vi kjørte så gikk han på toalettet igjen. Også når han skulle kjøre meg hjem så lurte hanpå det korteste veien fordi han måtte på toalettet.. Hva i alle dager?? Er det noen som går på do så ofte?Hva var det han gjorde egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han var veldig nærvøs, eller så var vel magen i ulage?

AnonymBruker
Skrevet

Han var absolutt ikke nervøs.. men ok tenkte han kanskje koste seg ellerno :s .o er det løst og kysse en gutt på første møte?

Skrevet

Han var absolutt ikke nervøs.. men ok tenkte han kanskje koste seg ellerno :s .o er det løst og kysse en gutt på første møte?

Hvis dere begge følte det var riktig, kan jeg ikke si det er løst, nei. Hadde du dermot blitt med ham på en av doturene og høvla over ham, da hadde det vært løst :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En flørt av meg gjorde det samme, måtte bestandig på do når vi var sammen. Men nå var ikke dette i butikken eller noe, men når vi var hjemme hos ham eller hos meg og lå og rota, etter en stund måtte han på do... Lurer virkelig på hva det var for noe. Han måtte på do rett etter at vi hadde rota? Takk for den, liksom.

AnonymBruker
Skrevet

En flørt av meg gjorde det samme, måtte bestandig på do når vi var sammen. Men nå var ikke dette i butikken eller noe, men når vi var hjemme hos ham eller hos meg og lå og rota, etter en stund måtte han på do... Lurer virkelig på hva det var for noe. Han måtte på do rett etter at vi hadde rota? Takk for den, liksom.

Hvorfor gjorde han det egentlig, lurer jeg på...

Gjest _La Femme
Skrevet

Hørt om nervøs blære? Eller løs mage? Eller buse i nesa som han trenger å fjerne? Eller luft i magen?

Herrefred, skjerp deg! Hvorfor i all verden gidder du å i det hele tatt tenke over hvorfor han var på do 3 ganger? Noen er på do oftere enn andre. Du trenger ikke tenke perverse tanker om at han gikk på do for å kose seg eller noe. Det kan like gjerne være at han drakk så mange kopper kaffe tidligere på dagen at han måtte tisse ofte. Det er virkelig ikke noe å spekulere i!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hørt om nervøs blære? Eller løs mage? Eller buse i nesa som han trenger å fjerne? Eller luft i magen?

Herrefred, skjerp deg! Hvorfor i all verden gidder du å i det hele tatt tenke over hvorfor han var på do 3 ganger? Noen er på do oftere enn andre. Du trenger ikke tenke perverse tanker om at han gikk på do for å kose seg eller noe. Det kan like gjerne være at han drakk så mange kopper kaffe tidligere på dagen at han måtte tisse ofte. Det er virkelig ikke noe å spekulere i!!

AB #5 her. Jeg tenkte i hvert fall ikke perverst, men jeg lurer på hvorfor han måtte på do etter at vi hadde rota hver_bidige_gang. Lurer på om han tenkte hele tiden "jeg MÅ på do, kanke vi bli ferdig snart da?!" Han måtte ikke på do nå og da, men hver gang vi hadde rota.

AnonymBruker
Skrevet

Joda, det er all grunn til å spekulere i dette. Uten slike tråder så stopper KG opp, så vi trenger slike tråder.

Stå på, TS!

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende han hadde luft i magen og ikke ville prompe foran deg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må sikkert på do tre-fire ganger i timene etter en treningsøkt fordi jeg bøtter nedpå med vann.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som går på do så ofte?

:goodbye: blodtrykk på 80\60. holder ikke på væske. mye svimmel, ellers ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...