MrSmith Skrevet 24. oktober 2012 #21 Skrevet 24. oktober 2012 Hahaha, så for meg en 16-17-åring løpe ut i vannet med 1 hånd foran de edlere deler, og 1 hånd foran stumpen.. morsomt syn egentlig. Det kunne blitt riktig så underholdende. jeg fikk opp det bildet selv også. Men regnet med at folk ville forstå hva jeg mente. Da er det vel bedre å likegodt å beholde trusen hvis det gjøres på den måten.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #22 Skrevet 24. oktober 2012 Norge er ikke bare Oslo. Ikke mange nakenstrender ellers rundt i landet. Vi legger oss da nakne rundt omkring likevel. Selvsagt ikke opp i familien til naboen. Men i en liten bukt, hage med høe trær, eller noe slikt. Kommer "tekstil-folk", svinger de unna, og legger seg et annet sted. Alle er rimelig høflige med alle. Dette er vel ikke noe problem egentlig. Anonym poster: 3c1eb486be1e087f3a4d19ff679b6318
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #23 Skrevet 25. oktober 2012 Man skal da ha muligheten til å gå på en offentlig strand med familien uten å måtte risikere å se 16-17-åringer splitter nakne. Usj. Nei, om man har lyst til å bade naken, får man gjøre det et sted ingen er, eller på en nudiststrand. Ikke hvis det er 6-7 stk tilstede, foran dem. Selv er jeg uennig i det. Nakenhet burde bli langt mer vanlig mener nå jeg. Selv synes jeg det er langt bedre å se en 17 år gammel gutt naken enn en "du vet hva" på 55. Men jeg bryr meg ikke da, det burde ikke andre gjør om nakenhet heller. Det er ikke farlig. Ekkelt? Vel, det er mye som er ekkelt, men man kan ikke forby det av den grunn. Jeg synes et familiemedlem er stygg og ekkel utseendemessig, jeg forbyr han ikke å komme på besøk av den grunn. At jeg synes det er mitt problem. Å forvise nakenbadere til et annet sted langt borte fra de som liker å kalle seg "normale folk" ser jeg på som idiotisk rett og slett. Vil man bade, men ikke tåler å se andre naken så får man holde seg hjemme og ikke plage andre med sine tvangstanker. Anonym poster: 354a5c307735804ac7a6570aeba66cfe
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #24 Skrevet 23. november 2012 Selv er jeg uennig i det. Nakenhet burde bli langt mer vanlig mener nå jeg. Selv synes jeg det er langt bedre å se en 17 år gammel gutt naken enn en "du vet hva" på 55. Men jeg bryr meg ikke da, det burde ikke andre gjør om nakenhet heller. Det er ikke farlig. Ekkelt? Vel, det er mye som er ekkelt, men man kan ikke forby det av den grunn. Jeg synes et familiemedlem er stygg og ekkel utseendemessig, jeg forbyr han ikke å komme på besøk av den grunn. At jeg synes det er mitt problem. Å forvise nakenbadere til et annet sted langt borte fra de som liker å kalle seg "normale folk" ser jeg på som idiotisk rett og slett. Vil man bade, men ikke tåler å se andre naken så får man holde seg hjemme og ikke plage andre med sine tvangstanker. Anonym poster: 354a5c307735804ac7a6570aeba66cfe Selv er jeg uennig i det. Nakenhet burde bli langt mer vanlig mener nå jeg. Selv synes jeg det er langt bedre å se en 17 år gammel gutt naken enn en "du vet hva" på 55. Men jeg bryr meg ikke da, det burde ikke andre gjør om nakenhet heller. Det er ikke farlig. Ekkelt? Vel, det er mye som er ekkelt, men man kan ikke forby det av den grunn. Jeg synes et familiemedlem er stygg og ekkel utseendemessig, jeg forbyr han ikke å komme på besøk av den grunn. At jeg synes det er mitt problem. Å forvise nakenbadere til et annet sted langt borte fra de som liker å kalle seg "normale folk" ser jeg på som idiotisk rett og slett. Vil man bade, men ikke tåler å se andre naken så får man holde seg hjemme og ikke plage andre med sine tvangstanker. Anonym poster: 354a5c307735804ac7a6570aeba66cfe ENIG. Så mye kroppsfokusering nå, at ungdom ikke tørr dusje sammen med andre. Er da så herlig å sole seg, og bade seg naken, at det bør alle få lov til. Du støter vel ikke noen ved å være naken på en vanlig badestrand? Ikke på de fleste stedene i utlandet i alle fall. En annen sak er vel at man ikke tørr. Typen og meg elgger oss ofte nakne ute i norsk natur. Har aldri fått noe tilsnakk, men det hender seg av og til at de som kommer kaster buksene også. Anonym poster: 3c1eb486be1e087f3a4d19ff679b6318
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå