Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest KateW
Skrevet

Sånt som dette syntes jeg egentlig vitner litt om liten evne til å tenke at livet faktisk kan dreie seg om mer enn bare sex og romantikk eller hva?

Øh? DU stiller et spørsmål til oss på singelforumet, om du skal møte en mann som du har truffet på nettet, som er interessert i deg, når du har kjæresten.

Svaret er selvsagt nei. Det er en kronidiotisk ting å gjøre, kun overgått av å ha profil på nettet når man har kjæreste.

Da syns jeg du bør stille deg spørsmålstegn med hvorfor du har det, når du har kjæreste...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øh? DU stiller et spørsmål til oss på singelforumet, om du skal møte en mann som du har truffet på nettet, som er interessert i deg, når du har kjæresten.

Svaret er selvsagt nei. Det er en kronidiotisk ting å gjøre, kun overgått av å ha profil på nettet når man har kjæreste.

Da syns jeg du bør stille deg spørsmålstegn med hvorfor du har det, når du har kjæreste...

Ikke sant det er dette med å ikke greie å se forkjell på romantikk/sex og resten av verden... så man bør ikke ha profiler av noen slag lenger hvis man får kjæreste eller?

Gjest ¤ Pikekyss ¤
Skrevet

En kan gjerne ha profiler på nett og tenke at det kan være ålreit å møte personer en blir kjent med der i virkeligheten også. Men da skal det heller ikke være noe problem å fortelle kjæresten om det i forkant heller tenker jeg.

Det er forskjell å bli kjent med folk på sukker.no og et kaninforum. Møtes en på noe lignende som sistnevnte og har felles interesser så kan jeg forstå at det hadde vært kjekt å møtes. Men fortell det i det minste til kjæresten før du går å møter vedkommede. I mitt hodet er alt som du prøver å skjule for din kjære når det kommer til kontakt med det annet kjønn noe som får varsellampene til å blinke.

Men møt han for all del, og fortell gjerne hvordan det gikk å fortelle kjæresten din om det i etterkant.

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Trenger nødvendigvis ikke å være fordi man skal skjule noe at man ikke tar med kjæresten overalt og på alt .... eller du vil kanskje ha kjæresten med på jobb, skole, alle fritidsinteressene dine, jentekveldene, og du deler kanskje resten av dine venners hemmeligheter med kjæresten din også?

Nei,men når vedkommende hun skal treffe er intr i å være mer en kompis så kunne det vært lurt å ta med kjæresten for å understreke at det ikke er gjensidig.Det er tross alt snakk om en vilt fremmed fyr fra nettet,ikke en gammel kjær kompis som plutselig har fått følelser for henne.

Gjest KateW
Skrevet

Ikke sant det er dette med å ikke greie å se forkjell på romantikk/sex og resten av verden... så man bør ikke ha profiler av noen slag lenger hvis man får kjæreste eller?

Er profilen på et sjekkested på nettet, så syns jeg ikke det. Da gir du signaler som er helt urimelige¨.

AnonymBruker
Skrevet

Er profilen på et sjekkested på nettet, så syns jeg ikke det. Da gir du signaler som er helt urimelige¨.

men profilen er jo ikke på et sjekkested, det står litt lenger opp i tråden.

AnonymBruker
Skrevet

Siden det virker som du ikke har lyst til å fortelle kjæresten din om fyren før etter du har møtt han, så er det jo veldig lett for han å tolke det den veien at du var på en date men dere passet ikke sammen så nå er han i vennesonen.

Jeg sier som de andre her, fortell kjæresten om fyren først også kan du møte han hvis det ikke blir noe problemer ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

Siden det virker som du ikke har lyst til å fortelle kjæresten din om fyren før etter du har møtt han, så er det jo veldig lett for han å tolke det den veien at du var på en date men dere passet ikke sammen så nå er han i vennesonen.

Jeg sier som de andre her, fortell kjæresten om fyren først også kan du møte han hvis det ikke blir noe problemer ut av det.

Kjæresten min vet om han, og syntes det får bli opp til meg å vurdere dette. Denne fyren vet også om kjæresten min, så det er ingen som går bak ryggen på noen, hvis det var det inntrykket dere fikk.

Jeg bare lurer på om det er så lurt å møte noen som er interessert i noe helt annet enn en selv?

Sier jeg at jeg føler det sånn, sier han bare, jamen ok da kan vi jo bare være venner da.... og siden vi har snakket om dette så lenge så føler jeg det blir litt dårlig gjort å trekke seg nå..

Skrevet

Møte han er bare idiotisk. Kommer ingenting godt ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

Møte han er bare idiotisk. Kommer ingenting godt ut av det.

hva vondt vil komme ut av det da?

Gjest KateW
Skrevet

men profilen er jo ikke på et sjekkested, det står litt lenger opp i tråden.

Ok, da gjenstår spørsmålet, hvofor har du lyst til å møte ham?

AnonymBruker
Skrevet

Ok, da gjenstår spørsmålet, hvofor har du lyst til å møte ham?

det står flere steder i tråden allerede.

• Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

..... men syntes dere jeg bør treffe han siden vi har snakket om det så lenge, eller syntes dere jeg bare burde la være siden jeg tross alt har kjæreste og det ikke virker som om han vil være vanlige venner?

Her svarer du vel på spørsmålet ditt, føler jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Her svarer du vel på spørsmålet ditt, føler jeg.

Nei, jeg gjør faktisk ikke det.

Hvorfor syntes du det er selvinnlysende at det må være slik da?

Gjest KateW
Skrevet

Nei, jeg gjør faktisk ikke det.

Hvorfor syntes du det er selvinnlysende at det må være slik da?

Fordi du er i tvil. Siden du lager denne tråden er du i tvil, og det betyr at magefølelsen din sier at du er usikker.

Å ha mannlige venner syns jeg er flott og en fordel, men å inngå i et nytt forhold med en mann som er forelsket/interessert når man er i et forhold. (selv om det bare er vennskap fra din side) er jeg overbevist om at ikke fører noe godt med seg.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er i tvil. Siden du lager denne tråden er du i tvil, og det betyr at magefølelsen din sier at du er usikker.

Å ha mannlige venner syns jeg er flott og en fordel, men å inngå i et nytt forhold med en mann som er forelsket/interessert når man er i et forhold. (selv om det bare er vennskap fra din side) er jeg overbevist om at ikke fører noe godt med seg.

Jeg trenger innspill, jeg vet ikke hva som er lurest her. Greit å se hva andre syntes og til nå så ligger det jo ikke akkurat an til noe møte ;).

Men hva vondt kan det føre med seg?

Skrevet

hva vondt vil komme ut av det da?

Komplikasjoner. Med største sannsynlighet.

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i å møte ham, så lenge det er greit for kjæresten din. Skjønner godt at det hadde vært gøy å møte en du har pratet med lenge. Men for hans del er det kanskje ikke så lurt, ettersom det er han som blir sittende kanskje enda mer betatt igjen. Kanskje du burde skåne ham for det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i å møte ham, så lenge det er greit for kjæresten din. Skjønner godt at det hadde vært gøy å møte en du har pratet med lenge. Men for hans del er det kanskje ikke så lurt, ettersom det er han som blir sittende kanskje enda mer betatt igjen. Kanskje du burde skåne ham for det?

Jeg tenker litt sånn som deg jeg også :), men tenker også at trenger man alltid å bli mer betatt av å møte noen man har blitt betatt av på nettet? Hører jo ofte om de som ble skuffet også, så tenker at det jo faktisk er mulig han blir skuffet over hvem jeg er istedet og at han blir mindre pågående, noe som hadde vært bra :).

AnonymBruker
Skrevet

Så har kjæreste, men klarer likevel å komme deg i en slik problemstilling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...