Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jente 28 år her.

Har snakket med noen fra nettet, og vi har snakket om å møtes nå snart i flere måneder, egentlig bare for å se hvem den andre personen er etter så lang tid.

( lagt denne på singel selvom den egentlig handler mer om generelle relasjoner)

Jeg kom egentlig inn på tanken, fordi han tydeligvis har bygget et helt luftsslott rundt meg og så tenkte jeg at hvis vi møtes i virkeligheten, så ville han få se at jeg ikke er den personen han har konstruert i hodet sitt og han ville få et mer avslappet forhold til meg. ( jeg har kjæreste så er ikke interessert i å starte noe nytt forhold med denne personen og det har jeg forsåvidt sagt til han fra nettet også)

sikkert merkelig problem..... men syntes dere jeg bør treffe han siden vi har snakket om det så lenge, eller syntes dere jeg bare burde la være siden jeg tross alt har kjæreste og det ikke virker som om han vil være vanlige venner?

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤ Pikekyss ¤
Skrevet

Kommer du til å fortelle kjæresten din om at du skal eventuellt møte en kar fra nettet da?

Skrevet

Eh??

Du kan vel stille deg spm om hva du hadde gjort hvis typen din hadde gjort det samme?

Helt utrolig å tenke på syns jeg, men så vet ikke jeg noe om forholdet deres heller, da.

• Liker 4
Skrevet

sikkert merkelig problem..... men syntes dere jeg bør treffe han siden vi har snakket om det så lenge, eller syntes dere jeg bare burde la være siden jeg tross alt har kjæreste og det ikke virker som om han vil være vanlige venner?

Jeg syns dere bør slutte med å ha kontakt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er greit med guttevenner, og det syntes kjæresten også, bare for å ha det sagt, men når det er noen som ikke bare vil være venner liksom.. så stiller det seg annerledes.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er greit med guttevenner, og det syntes kjæresten også, bare for å ha det sagt, men når det er noen som ikke bare vil være venner liksom.. så stiller det seg annerledes.

eller gjør det egentlig det?

jeg greier ikke å bli enig med meg selv på dette punktet.

Hvis man har kjæreste og man ikke selv vil noe mer med sine guttevenner, bør man eller bør man ikke ha de, hvis guttevennene vil noe mer?

Skrevet

eller gjør det egentlig det?

jeg greier ikke å bli enig med meg selv på dette punktet.

Hvis man har kjæreste og man ikke selv vil noe mer med sine guttevenner, bør man eller bør man ikke ha de, hvis guttevennene vil noe mer?

Det sier seg da selv at man ikke skal ha kontakt med dem.

Og derfor har jeg ikke tenkt å ha noe dame med mannlige "venner".

AnonymBruker
Skrevet

Det sier seg da selv at man ikke skal ha kontakt med dem.

Og derfor har jeg ikke tenkt å ha noe dame med mannlige "venner".

ja, men du syntes at menn og kvinner generelt sett ikke burde være venner( når de er opptatte på annet hold) der er jeg uenig med deg.

• Liker 1
Skrevet

ja, men du syntes at menn og kvinner generelt sett ikke burde være venner( når de er opptatte på annet hold) der er jeg uenig med deg.

Jeg ønsker å unngå helt unødvendige problemer.

Gjest ¤ Pikekyss ¤
Skrevet

Problemet er vel ikke om det er ok å ha guttevenner eller ikke. Men det at man møter en kar som en kun kjenner fra nettet og som man ikke helt kjenner intensjonene til, samt en er i et forhold, det blir feil i mitt hode.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er vel ikke om det er ok å ha guttevenner eller ikke. Men det at man møter en kar som en kun kjenner fra nettet og som man ikke helt kjenner intensjonene til, samt en er i et forhold, det blir feil i mitt hode.

Tenker litt det samme som deg, men tenker også at det er meg som bestemmer utfallet av det som vil skje og så lenge jeg sørger for at det ikke skjer noe annet enn det som kan gjenfortelles til kjæresten, bør det da være et hinder at den andre personen har andre intensjoner, det er jo ikke han alene som bestemmer hvordan dette kommer til å gå.

Gjest ¤ Pikekyss ¤
Skrevet

Tenker litt det samme som deg, men tenker også at det er meg som bestemmer utfallet av det som vil skje og så lenge jeg sørger for at det ikke skjer noe annet enn det som kan gjenfortelles til kjæresten, bør det da være et hinder at den andre personen har andre intensjoner, det er jo ikke han alene som bestemmer hvordan dette kommer til å gå.

Ja det er jo opp til deg selv å finne ut hva du skal og ikke skal. Men tror jeg hadde blitt litt skuffet over en kjæreste som kommer å forteller i etterkant at han har møtt ei dame som han har blitt kjent med via internett. Da er det bedre at det sies i forkant.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Ta med deg kjæresten og møt han du har prata med på nettet? Siden du bare vil være kompis og ikke har noe å skjule for kjæresten liksom ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta med deg kjæresten og møt han du har prata med på nettet? Siden du bare vil være kompis og ikke har noe å skjule for kjæresten liksom ;)

Trenger nødvendigvis ikke å være fordi man skal skjule noe at man ikke tar med kjæresten overalt og på alt .... eller du vil kanskje ha kjæresten med på jobb, skole, alle fritidsinteressene dine, jentekveldene, og du deler kanskje resten av dine venners hemmeligheter med kjæresten din også?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje at det jeg prøver å si er at man ikke opphører å eksistere som individ når man får kjæreste.

Mange legger jo endel begrensninger på både livet sitt og andres når de blir sammen med noen, kanskje pga sjalusi og usikkerhet.

Tillit er fundamentet i ethvert forhold og så lenge man faktisk kan stole på hverandre, er det da nødvendig med alle disse begrensningene?

Gjest .-L-.
Skrevet

Synes det er rart at du oppsøker og møter nye gutter når du er i et forhold. Vet kjæresten din om det?

Gjest KateW
Skrevet

Jeg ville stilt meg selv følgende spørsmål:

1) Hvorfor har du profil på nettet?

2) Hvorfor skal du møte en annen mann?

3) Kunne du hatt med deg kjæresten din på dette møtet?

4) Hva skal du med en kompis som er interessert i noe mer?

5) Er du egentlig interessert i å være i et forhold?

6) Er du glad i kjæresten din?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er rart at du oppsøker og møter nye gutter når du er i et forhold. Vet kjæresten din om det?

Du mener at man ikke skal bli kjent med noen av det motsatte kjønn når man har kjæresten?

Hvorfor syntes du det?

Ser du på utgaver av det motsatte kjønn som noe du må ha sex feks?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke et datingsted.

jeg er nysgjerrig på å se hvordan dette mennesket jeg har chattet med så lenge er i virkeligheten

Dette er ikke vår venn, det er min venn.

vi skal ikke være venner videre

dette har ikke noe med de andre spørsmålene dine å gjøre, men hvis du selv tror at det eneste folk gjør på nettet er å treffe potensielle partnere, så skjønner jeg vinklinga di.

samme som over.

AnonymBruker
Skrevet

Sånt som dette syntes jeg egentlig vitner litt om liten evne til å tenke at livet faktisk kan dreie seg om mer enn bare sex og romantikk eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...