AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Det snakkes om menn som er gode og dårlige i senga, men hva er det som gjør en mann god og dårlig i senga? Forklar. Legg gjerne ved linker hvis det må til.
Gjest "gjest" Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Det snakkes om menn som er gode og dårlige i senga, men hva er det som gjør en mann god og dårlig i senga? Forklar. Legg gjerne ved linker hvis det må til. for mneg Handler om kjemi og ikke teknikk. 2
Gjest Raindrops Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Kjemi og et åpent sinn er en bra start. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 At han gir uttrykk for at han liker det, gjerne med ord også hjelper på. Men viktig at han ikke bare kjører ego. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Mange liker en dominant mann som kaster dama rundt som en filledukke. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Med god kjemi så kommer man langt. Teknikk og hvordan penisen hans ser ut har lite eller ingen betydning. Og så er det viktig at han ikke bare tenker på seg selv. Det gjelder jo meg også, selvsagt. Det skal ikke være et kappløp til orgasme. Det viktigste er ikke målet, men hvordan man kommer dit
Gjest Søgni Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 Pikken hans :-D For meg er dette derimot det absolutt minst avgjørende, når det gjelder hva som er gode og dårlige sexopplevelser. 1
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 23. mai 2012 #10 Skrevet 23. mai 2012 Aller først må kjemien stemme. Deretter er det et pluss om han er tilstedeværende og flink å lese signaler fra partneren sin og ikke bare peiser på med sitt.Gjelder jo såklart for begge to.
Gjest HunterLady Skrevet 23. mai 2012 #11 Skrevet 23. mai 2012 - At han er dominerende - At han lager lyder - At han er flink med hendene - At han er flink til "å kaste meg rundt" - At han bruker penisen sin fullt ut, dvs at han vet hva han gjør og ikke bare jukker att og fram som en overkåt hund - At han er kreativ, dvs at han ikke vil ha samme opplegget hver gang man har sex (noe som dessverre er en tendens hos en del menn) - At han er tilstedeværende - At han er flink å vise hvor lyst han har på MEG - At han evner å snakke dirty uten å virke klein 6
Gjest "gjest" Skrevet 23. mai 2012 #12 Skrevet 23. mai 2012 For meg er dette derimot det absolutt minst avgjørende, når det gjelder hva som er gode og dårlige sexopplevelser. Pinadø, man merker forskjell fra pikk til pikk ja.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #13 Skrevet 23. mai 2012 Med god kjemi så kommer man langt. Teknikk og hvordan penisen hans ser ut har lite eller ingen betydning. Teknikk har selvfølgelig stor betydning. Tror neppe de som sier "han var skikkelig god i senga ass" mener at han hadde god kjemi.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #14 Skrevet 23. mai 2012 - At han er dominerende - At han lager lyder - At han er flink med hendene - At han er flink til "å kaste meg rundt" - At han bruker penisen sin fullt ut, dvs at han vet hva han gjør og ikke bare jukker att og fram som en overkåt hund - At han er kreativ, dvs at han ikke vil ha samme opplegget hver gang man har sex (noe som dessverre er en tendens hos en del menn) - At han er tilstedeværende - At han er flink å vise hvor lyst han har på MEG - At han evner å snakke dirty uten å virke klein Høye krav er bra Men hva kan du selv tilby? 4
Gjest "gjest" Skrevet 23. mai 2012 #15 Skrevet 23. mai 2012 Teknikk har selvfølgelig stor betydning. Tror neppe de som sier "han var skikkelig god i senga ass" mener at han hadde god kjemi. Det de kan mene er at det var skikkelig god kjemi dem imellom.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #16 Skrevet 23. mai 2012 Teknikk har selvfølgelig stor betydning. Tror neppe de som sier "han var skikkelig god i senga ass" mener at han hadde god kjemi. Jeg mener det. Hvis jeg har god kjemi med noen, så blir sexen stort sett bra ogå, selv om ikke alt er perfekt.
Gjest Søgni Skrevet 23. mai 2012 #17 Skrevet 23. mai 2012 Pinadø, man merker forskjell fra pikk til pikk ja. Haha, joda men altså, det jeg skulle frem til var at penisen/lengde etc. i seg selv ikke er avgjørende for hvor bra sex blir i det hele tatt. For meg iallefall. Forresten er man vel gjerne to om dårlig sex også.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. mai 2012 #18 Skrevet 23. mai 2012 Teknikk har selvfølgelig stor betydning. Tror neppe de som sier "han var skikkelig god i senga ass" mener at han hadde god kjemi. Min erfaring er at hvis man har god kjemi, så ordner det "tekniske" seg selv. Med kjemi så mener jeg også at man evner å kommunisere med hverandre og gi uttrykk for hva man liker og ikke liker.
Gjest HunterLady Skrevet 23. mai 2012 #19 Skrevet 23. mai 2012 Høye krav er bra Men hva kan du selv tilby? ALT Jeg gir mye og er stort sett med på alt. Jeg ligger sjeldent i ro, og er svært aktiv. Jeg tar initiativ og er kreativ, dvs at jeg f.eks foreslår at jeg vil ligge med hodet utfor sengekanten mens han deepthroater meg. Og jeg er også flink med hender og tunge, og viser klart og tydelig at det er han jeg er kåt på! 1
Gjest norah Skrevet 23. mai 2012 #20 Skrevet 23. mai 2012 En god sexpartner er en som er god på å lese den andres signaler - og som viser oppriktig interesse for felles betingelsesløs nytelse. En virkelig god sexpartner klarer vel også å oppfatte hvorvidt den andre kan ha et ønske om å bryte noen barrierer(som de muligens ikke helt sier med ord men viser tegn til), og klarer få den personen trygg nok til å realisere disse fantasiene. Hva enn det er eller ikke er. Selvsagt med forbehold at dette er innenfor den vedkommende selv ønsker å gjøre. Jeg tror man får langt mer læring av å fokusere på den partneren man har der og da fremfor å se diverse filmer. Følg med på pust, kroppsbevegelser, øyne og kjenn etter hvordan kroppen reagerer. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå