AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Hvis man er 18 og betatt av en mann på 26 (som viser tegn til interesse), er det best å la det dø ut, eller kan det være verdt å prøve?
Gjest Maneater? Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Er ikke alltid det du tror er tegn til interesse faktisk er det :gjeiper: Kan være han bare er hyggelig med deg.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Er ikke så vanlig at menn spør jenter om de vil finne på noe bare de to hvis han ikke er interessert?
Gjest Maneater? Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Er ikke så vanlig at menn spør jenter om de vil finne på noe bare de to hvis han ikke er interessert? Jo, det går fint an. Kalles vennskap :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Kan menn og kvinner være venner? Bare venner på samme vis som to av samme kjønn?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Dette går off topic. Spørsmålet er om det kan være verdt å satse i tilfeller hvor det er så stor forskjell.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Hvis man er 18 og betatt av en mann på 26 (som viser tegn til interesse), er det best å la det dø ut, eller kan det være verdt å prøve? Som med alle forhold - det er en viss sjans for at det går dårlig, og det er en viss sjans for at det går bra. Jeg tenker at det kan være verdt et forsøk om ikke annet. Uansett får du en erfaring du vil lære av til senere. Tviler sterkt på at du kan ta skade av det. Som regel har litt eldre karer bedre selvtillit, mer erfarne og er flinkere i senga. Man kan velge hva man vil legge mest vekt på, enten å følge sine egne lyster, eller andre sine lyster. Når man er så ung som du er er det gjerne det siste man er mest opptatt av. Jeg personlig ville vært mer opptatt av det første.
Gjest sardintroll Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Er ikke 8-10 års forskjell ganske vanlig for tiden, da? =P
kjole100 Skrevet 23. mai 2012 #11 Skrevet 23. mai 2012 Jeg er 18 år, og forgje gutt jeg holdt på med var 26. Det fungerte fint det, men man må være forberedt på at man er på ulike stadier av livet. Synes ikke alderen skal stoppe deg, ting kan fint fungere
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #12 Skrevet 23. mai 2012 Hvis man bare skal "holde på" litt så gjør det sikkert ikke noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå