Gå til innhold

Betatt av eldre mann


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er 18 og betatt av en mann på 26 (som viser tegn til interesse), er det best å la det dø ut, eller kan det være verdt å prøve?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet

Er ikke alltid det du tror er tegn til interesse faktisk er det :gjeiper:

Kan være han bare er hyggelig med deg.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så vanlig at menn spør jenter om de vil finne på noe bare de to hvis han ikke er interessert?

Gjest Maneater?
Skrevet

Er ikke så vanlig at menn spør jenter om de vil finne på noe bare de to hvis han ikke er interessert?

Jo, det går fint an. Kalles vennskap :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Kan menn og kvinner være venner? Bare venner på samme vis som to av samme kjønn?

AnonymBruker
Skrevet

Dette går off topic. Spørsmålet er om det kan være verdt å satse i tilfeller hvor det er så stor forskjell.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er 18 og betatt av en mann på 26 (som viser tegn til interesse), er det best å la det dø ut, eller kan det være verdt å prøve?

Som med alle forhold - det er en viss sjans for at det går dårlig, og det er en viss sjans for at det går bra.

Jeg tenker at det kan være verdt et forsøk om ikke annet. Uansett får du en erfaring du vil lære av til senere. Tviler sterkt på at du kan ta skade av det. Som regel har litt eldre karer bedre selvtillit, mer erfarne og er flinkere i senga.

Man kan velge hva man vil legge mest vekt på, enten å følge sine egne lyster, eller andre sine lyster. Når man er så ung som du er er det gjerne det siste man er mest opptatt av. Jeg personlig ville vært mer opptatt av det første.

Gjest sardintroll
Skrevet

Er ikke 8-10 års forskjell ganske vanlig for tiden, da? =P

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men ikke blant så unge folk

  • Liker 1
Skrevet

Jeg er 18 år, og forgje gutt jeg holdt på med var 26. Det fungerte fint det, men man må være forberedt på at man er på ulike stadier av livet. Synes ikke alderen skal stoppe deg, ting kan fint fungere :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man bare skal "holde på" litt så gjør det sikkert ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...