løpejenta Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg skal kjøpe meg leilighet, og ønsker ikke å bo midt i byen. Har kommet over et prosjekt på Haugerud med bra leiligheter til bra pris. Fordelen med denne adressen/prosjektet slik jeg ser det nå er: - Nært marka - Hageflekk + terrasse :D - Garasje - SATS like i nærheten (must) - Banen tar 18 min til Nasjonal = Kortere vei til jobb fra her jeg bor nå som er betegnet som "semi sentralt" - KLISS NYTT - Veldig akseptabel pris Ulempene, tja.. Lett å si siden jeg ikke har vært så mye i området (skal opp å ta en drive trough nå senere i kveld), men: - Kanskje stor innvandrertetthet? (Uten at det egentlig plager meg vesentlig, da de fleste er ordentlige og fredelige mennesker) - Rykte for å være et litt utrygt strøk? (men finnes det egentlig helt trygge områder da?) SÅ FOLKENS! Er det virkelig så ille som ryktet tilsier? Hadde du flyttet hit? Og FYI. Alle dere som skal svare: Kjøp i Oslo vest, dere trenger ikke svare. Fordi selv med nesten 800.000 i årslønn er en leilighet på vestkanten ganske umulig for en singel 26 åring med en aldri så lite studielån.. Endret 23. mai 2012 av løpejenta
Gjest navnelapp Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Vi har folk i vår nære familie som har vokst opp der, og dei har kjøpt leiligheit der sjølve når dei etablerte seg, for dei har det veldig fint der. Så eg trur ikkje det er så ille.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 SÅ FOLKENS! Er det virkelig så ille som ryktet tilsier? Vet ikke, men det er i hvert fall det eneste stedet i Oslo jeg har blitt truet med kniv av små innvandrerungdommer midt på lyse dagen
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har vært der mye og aldri opplevd noe kjipt. Falt og slo hue mitt i isen der, men det tror jeg kunne skjedd hvorsomhelst
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Fordi selv med nesten 800.000 i årslønn er en leilighet på vestkanten ganske umulig for en singel 26 åring med en aldri så lite studielån.. Da skal du ha et jævla stort forbruk eller en jævla svær leiliget. Så dyrt er det ikke
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 SÅ FOLKENS! Er det virkelig så ille som ryktet tilsier? Hadde du flyttet hit? Og FYI. Alle dere som skal svare: Kjøp i Oslo vest, dere trenger ikke svare. Fordi selv med nesten 800.000 i årslønn er en leilighet på vestkanten ganske umulig for en singel 26 åring med en aldri så lite studielån.. Hvis du sier hva du jobber med/hva du er utdannet som, så skal jeg fortelle deg hvordan det er der. Neida, jeg kan godt fortelle, men blir glad om du sier hvordan du tjener 800 000 i året! Vet ikke hva jeg skal bli...men vil gjerne tjene litt penger. Eneste jeg vet er en dame som bor på tveita, stoppet før haugerud, sier at hun trives kjempegodt og at det er barnevennlig der(på tveita altså) Og jeg har en venninne som bor på ensjø(stoppet er nærmere sentrum), og der er det kjempekoslig. Hun trives veldig godt også!
kråkefjas Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Fordelen med denne adressen/prosjektet slik jeg ser det nå er: - Nært marka - Hageflekk + terrasse :D - Garasje - SATS like i nærheten (must) - Banen tar 18 min til Nasjonal = Kortere vei til jobb fra her jeg bor nå som er betegnet som "semi sentralt" - KLISS NYTT - Veldig akseptabel pris Og det er det en god grunn til. Dersom du som singel jente bosetter deg på Haugerud så sier jeg bare lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå