Ellevill Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Jeg skal lage pavlova. Må gjøre dette 1 - 2 dager før selskapet (er det et problem?) og lurer på hvordan jeg best oppbevarer den. :-)
Måndagsbarn Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Tørt, i romtemperatur kan den visst oppbevares i flere dager:) det gikk fint når jeg gjorde det ihvertfall:)
Måndagsbarn Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 I bakepapir ja, som blackberry skrev over her. Plast gjør at den blir myk.
tingeling Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Nb! Du bør ikke legge på krem og frukt før rett før servering, men det regner jeg med at du vet
Ellevill Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2012 Aha! Bakepapir skal bli! Takk! He he - joda, skjønte at jeg ikke burde pynte den før den skulle serveres, tingeling, men uansett bra du sier i fra. Man aner jo ikke hva jeg kan finne på....
Gjest ¤ Pikekyss ¤ Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Den blir faktisk bedre av å ligge et par dager. Ellers enig i at den skal ligge i romtemperatur og i bakepapir. Og ikke i direkte sollys da, i disse solfylte dagene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå