Gå til innhold

Den perfekte straffen for Breivik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke islam og muslimsk styre vattnissen Breivik fryktet mest da? Så hvorfor ikke gi han det han frykter mest? Døm han til livstid, ikke la han ha kontakt med noen uten om noen få. La han få se nyheter, men forfalsk dem. Litt etter litt så kan vi fortelle han at muslimer tar over, og selvsagt ikke vanlige muslimer, men heller Taliban eller noen andre ekstreminister. La det gå noen år og plutselig så sier vi at Taliban eller noen andre ekstreminister har tatt over Norge, fÒr han men den type nyheter. De som jobber med han kan jo gå i muslimske klær og dra den helt ut i det ekstreme og overdriv mest mulig, ikke spar på noe. Og på toppen av alt så kan vi til og med late som at Mullah Krekar har blitt konge.

Vil ikke det være en perfekt straff for denne mannen? Det var vel det han fryktet mest? Så kan han sitte der og skjelve, mens vi fotsetter våres liv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likhet for loven. Untatt de som er imot sosialismen. Eller?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke islam og muslimsk styre vattnissen Breivik fryktet mest da? Så hvorfor ikke gi han det han frykter mest? Døm han til livstid, ikke la han ha kontakt med noen uten om noen få. La han få se nyheter, men forfalsk dem. Litt etter litt så kan vi fortelle han at muslimer tar over, og selvsagt ikke vanlige muslimer, men heller Taliban eller noen andre ekstreminister. La det gå noen år og plutselig så sier vi at Taliban eller noen andre ekstreminister har tatt over Norge, fÒr han men den type nyheter. De som jobber med han kan jo gå i muslimske klær og dra den helt ut i det ekstreme og overdriv mest mulig, ikke spar på noe. Og på toppen av alt så kan vi til og med late som at Mullah Krekar har blitt konge.

Vil ikke det være en perfekt straff for denne mannen? Det var vel det han fryktet mest? Så kan han sitte der og skjelve, mens vi fotsetter våres liv.

og dette kommer fra en barnemunn antar jeg :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes TS sitt innlegg er morsomt :) OG jeg er voksen. Helst skal man vel bare siite på rumpen og se at drapsmannen ABB får både TV, Internett, frierbrev og alt under soningen - i tråd med norske forhold såklart. Men jeg tilhører de som kunne ønske de kunne gjøre et unntak basert på de ekstreme grusomhetene. Og her er mitt kreative forslag:

Hodetelefoner superlimt på ørene og "Barn av Regnbuen" på full guffe spillt om igjen og om igjen resten av livet. Ikke TV eller noe annet. Bare den sangen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes TS sitt innlegg er morsomt :) OG jeg er voksen. Helst skal man vel bare siite på rumpen og se at drapsmannen ABB får både TV, Internett, frierbrev og alt under soningen - i tråd med norske forhold såklart. Men jeg tilhører de som kunne ønske de kunne gjøre et unntak basert på de ekstreme grusomhetene. Og her er mitt kreative forslag:

Hodetelefoner superlimt på ørene og "Barn av Regnbuen" på full guffe spillt om igjen og om igjen resten av livet. Ikke TV eller noe annet. Bare den sangen.

Fryktelig barnslig tankegang :roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel enklere å sende ham til et fengsel i et muslimsk land da. TS sin plan fører bare til at han kan slå seg på brystet og si han fikk rett. :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det perfekte strides de lærde om... massiv terapi til krampa tar en eller livstid på en studenthybel hvor man aldri blir uteksaminert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ultimate straffen vil han jo få. Livstid i fengsel eller institusjon og sakte, men sikkert bli et vagt minne for offentligheten. Han vil ikke lenger få oppmerksomhet. Han vil bli mer eller mindre glemt. Ha!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Haha! Jeg er snart 35 år, og jeg synes det var et kjempebra forslag, bortsett fra alle ressursene det vil kreve å forfalske nyheter på den måten. Fengselsstraff i et muslimsk land hadde gjort seg. Spørre om de i Kongo vil ta ham og Krekari bytte for Tjostolv og Joshua :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Sett ham i gapestokk eller smør ham inn med sirup og sleng ham i nærmeste maurtue! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg er snart 35 år, og jeg synes det var et kjempebra forslag, bortsett fra alle ressursene det vil kreve å forfalske nyheter på den måten. Fengselsstraff i et muslimsk land hadde gjort seg. Spørre om de i Kongo vil ta ham og Krekari bytte for Tjostolv og Joshua :)

Kongo er ikke et muslimsk land.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den straffen jeg synes mordere fortjener er ikke lov i dette land, men skal vi tenke utenfor realitet og lovverk, så hadde nok den straffen TS foreslår gått nokså dypt i sjela på denne morderen.

Forøvrig er ekstremisme like fordømt, det være norske Breivik eller afghanske Omar, og det er et heller unødvendig skummelt trekk å 'skuespille' at ekstremismer har tatt over de norske maktorganene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har jo han "hatt rett"..?? Tror han heller får ro i sjelen til slutt da jeg, enn at han blir "straffet"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare putte Breivik og Krekar i samme fengselscelle? De har sikkert mye å snakke om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes nå det er en verre straff for ham å få se at han ikke har så rett likevel. La ham få fortsette å observere fra fengselet at Norge fortsetter som før, og at vi ikke blir mer religiøse (i noen som helst retning), men heller tvert i mot.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ikke Bat Ye'Or og de som står bak document.no som inspirerte terroren sone sammen med Breivik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ikke Bat Ye'Or og de som står bak document.no som inspirerte terroren sone sammen med Breivik?

Bør ikke World of Warcraft og Felleskjøpet få straff også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ikke Bat Ye'Or og de som står bak document.no som inspirerte terroren sone sammen med Breivik?

:daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...