Avalon Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Jeg bestilte hos iherb etter anbefaling fra en venninne. Hun hadde hatt god virkning av Biotin for negler og hår. Jeg bestillte da samme type som den hun tidligere hadde bestilt. Nå har jeg fått brev i posten om at jeg har prøvd å innføre et legemiddel som er ulovlig inn i landet.... altså Biotinen... hva i huleste? Venninnen min har aldri opplevd dette og har fått sine sendinger uten problem.. hvem ringer jeg, og hva skal jeg eventuelt gjøre? Forstår ikke helt papirene jeg har fått. På det ene arket står det at de sender pakken tilbake, på den andre krever de dokumentasjon fra bedriftskunder...
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Da er det nok bare et sterkere middel som er lov i andre land, men ikke i Norge.. Men les i den andre Iherbtråden, den på Forbruker og økonomi. Er noen der som faktisk har fått pakken sin selv om den liksom skulle vært sendt tilbake.
Avalon Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2012 Har noen en link til den tråden? Når jeg søker etter "iherb" får jeg bare opp en og samme tråd..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå