AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Hei. Jeg skal møte en kompis av meg i hovedstaden (ca 20 min m buss) imorgen i 18. tiden tentke å være hjemme i 9-10 tiden. Min mor slutter på jobb 17.00 så jeg har tenkt til ås krive en lapp at jeg er med "Lisa" som er min bestevenninne. Har hun da rett til å bli sur om hun ser min veninne ute og jeg ikke erm d hun? har min mor rett til å kreve å vite hva jeg gjør og hvor jeg er til hver og en tid? Er jeg slem hvis jeg drar å møter en kompis hun ikke kjenner, og kommer hjem i 10 tiden uten å ha svart på tlf osv? JENTE 17
Sinner Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Hei. Jeg skal møte en kompis av meg i hovedstaden (ca 20 min m buss) imorgen i 18. tiden tentke å være hjemme i 9-10 tiden. Min mor slutter på jobb 17.00 så jeg har tenkt til ås krive en lapp at jeg er med "Lisa" som er min bestevenninne. Har hun da rett til å bli sur om hun ser min veninne ute og jeg ikke erm d hun? har min mor rett til å kreve å vite hva jeg gjør og hvor jeg er til hver og en tid? Er jeg slem hvis jeg drar å møter en kompis hun ikke kjenner, og kommer hjem i 10 tiden uten å ha svart på tlf osv? JENTE 17 Hva har du tenkt å gjøre med denne kompisen din egentlig? høres veldig mistenkelig ut at du ikke har tenkt å svare på tlf og lyve. Ja, du er slem. Moren din kan jo bli redd for deg.
Dolce Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Hei. Jeg skal møte en kompis av meg i hovedstaden (ca 20 min m buss) imorgen i 18. tiden tentke å være hjemme i 9-10 tiden. Min mor slutter på jobb 17.00 så jeg har tenkt til ås krive en lapp at jeg er med "Lisa" som er min bestevenninne. Dette er slemt, du bør ikke lyve Har hun da rett til å bli sur om hun ser min veninne ute og jeg ikke erm d hun? Ja har min mor rett til å kreve å vite hva jeg gjør og hvor jeg er til hver og en tid? Nei Er jeg slem hvis jeg drar å møter en kompis hun ikke kjenner, Nei, ikke nødvendigvis og kommer hjem i 10 tiden uten å ha svart på tlf osv? Ja
Wednesday Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 du må selvfølgelig si til din mor hvor du er og hvem du er med. Hva hvis det skjer deg noe ??
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Selvsagt har hun rett til å bli sur på deg om hun tar deg i lyve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå