AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Jeg er en jente på 17 år (95) og har kontakt med en som er født i 87 altså 25 år. Er dette stor aldersforskjell? Tanker? Er han bareute etter det vi alle frykter?
Gjest _La Femme Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Ingen her kan vite hva han er ute etter, og hva han ønsker. Og om det er for stor aldersforskjell kommer an på hvor modne dere er.
Gjest Loverdose Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Ikke smart å spørre kvinnene på dette forumet om dette. :gjeiper: Sikker på at 90% av svarene kommer til å bestå av "hva ser en 25 år gammel mann i en 17 år gammel jente" og "finn deg en på din egen alder" osv. Du må finne ut av det selv. Vi kjenner ikke denne mannen og vi kjenner heller ikke deg, så vi har egentlig ingen rett til å bedømme om denne mannen utnytter deg, er forelsket i deg eller bare vil være venn med deg.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Var 25 da jeg møtte samboern min, og hun var 17(snart 18) stort sett bare hatt jevn gamle kjærester/flørter tidligere. Vi digga hverandre og hadde kjempe god kjemi, men sa begge at vi bare var ut etter litt... Men når en liker hverandre og blir glad i hverandre har ikke den aldersforskjellen så mye å si lenger. Kan ikke vite hva hans intensjoner er, eller om de kanskje endrer seg litt etterhvert. Jeg hadde ikke andre intensjoner enn å ha det bra, tar det som det kommer. Kan ikke se at det er noe krise om dere holder på en stund for så å finne ut at det ikke blir dere, men det får du nesten finne ut selv.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Hva han er ute etter er det bare han som kan svare på. Når det er sagt er det mange ordentlige 25-åringer der ute, som er ute etter så mye mer. Ser ikke aldersforskjellen som noe problem så lenge dere har det fint sammen.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Mulig det er en sjanse for at han bare er ute etter et ligg akkurat nå. På sikt blir nok problemet heller det motsatte; når han er 28 og klar for å etablere seg, er du 20, kanskje nettopp blitt student, og klar for å "utforske".
Gjest Solsmil Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Aldersgorskjellen kan være stor, eller dere trenger ikke å merke den i det heletatt. Dette kommet helt ann på hvordan dere et. Omhan er ute etter å utnytte deg er det ingen andre enn han som vet, men det finnes mange ordentlige menn også, så han må ikke være en drittsekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå