Gå til innhold

Brasiliansk voksing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta brasiliansk voksing på onsdag, men jeg er alltid så redd for at den som vokser meg skal se at jeg har utflod ( spesielt nå som det er ekstra ille) så jeg pleier og ha tampong i å si at jeg har mensen.

Jeg tar brasiliansk kanskje 1 gang i året. dere tror vel ikke de kan huske at jeg sa jeg hadde "mensen" forrige gang også å syns jeg er ekkel som tar å vokser meg hver gang jeg har "mensen"?

Å er det ekkelt og vokse seg når man har mensen, så lenge man har i tampong?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ta brasiliansk voksing på onsdag, men jeg er alltid så redd for at den som vokser meg skal se at jeg har utflod ( spesielt nå som det er ekstra ille) så jeg pleier og ha tampong i å si at jeg har mensen.

Jeg tar brasiliansk kanskje 1 gang i året. dere tror vel ikke de kan huske at jeg sa jeg hadde "mensen" forrige gang også å syns jeg er ekkel som tar å vokser meg hver gang jeg har "mensen"?

Åj. Jeg har sluttet å vokse meg, men gjorde det hver måned før. Å jeg ville ALDRI vokst meg med mensen eller latt disse damene tro det. Jeg gikk hver 5.uke ca og vi regnet alltid sammen når jeg ikke hadde mensen slik at vi kunne sette av time. En gang fikk jeg mensen, sa ringte jeg å avvlyste.

Ja, jeg vil si det er ganske ekkelt å la noen andre vokse deg når du har mensen. Det vil jeg tro de synes også. Du får jo vaskeklut? Det er da mye bedre med litt utflod enn rødt, illeluktende, slimet gøgg? :P

• Liker 1
Gjest bazibaz
Skrevet

Jeg syns det. Jeg avlyser dersom jeg har mensen.

AnonymBruker
Skrevet

Åj. Jeg har sluttet å vokse meg, men gjorde det hver måned før. Å jeg ville ALDRI vokst meg med mensen eller latt disse damene tro det. Jeg gikk hver 5.uke ca og vi regnet alltid sammen når jeg ikke hadde mensen slik at vi kunne sette av time. En gang fikk jeg mensen, sa ringte jeg å avvlyste.

Ja, jeg vil si det er ganske ekkelt å la noen andre vokse deg når du har mensen. Det vil jeg tro de synes også. Du får jo vaskeklut? Det er da mye bedre med litt utflod enn rødt, illeluktende, slimet gøgg? :P

Men tingen er at jeg har ikke mensen, men jeg later som det fordi jeg har voldsom utflod (lukter ikke, men renner som bare rakkern).

Er det ikke da bedre med en tampong, enn tynn utflod som renner uttover bordet?

AnonymBruker
Skrevet

Voksing tar 15 minutter. Kan du ikke gå på do og tørke deg med en våtserviett rett før du skal inn? Hudpleieren min har toalett og jeg går ofte inn der før voksing hvis jeg har vært lenge i byen først.

Skrevet

Men tingen er at jeg har ikke mensen, men jeg later som det fordi jeg har voldsom utflod (lukter ikke, men renner som bare rakkern).

Er det ikke da bedre med en tampong, enn tynn utflod som renner uttover bordet?

Jeg fikk med meg det. Men denne jenta som vokser deg tror jo at du har det:S Jeg synes det er mye verre, enn litt utflod:S

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk med meg det. Men denne jenta som vokser deg tror jo at du har det:S Jeg synes det er mye verre, enn litt utflod:S

Men utfloden min er helt blank og tynn og renner bare plutselig masse ut av meg selv når jeg ligger. redd hun skal syns det er mer ekkelt enn en tampong tråd som jeg dytter oppi.

Skrevet

Jeg tenker også at det er verre med mensen enn utflod når man skal vokse seg. Kanskje det hadde vært en mulighet å prøve en menskopp? Da slipper du både "lekkingen" og tråden som henger utenfor

• Liker 2
Skrevet

Har du virkelig så mye utflod at det renner hele tiden? Så mye at det ville renne ut under voksing?

Vet du, da ville jeg gått til legen istedet for til voksing - også til voksing etterpå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som hudpleier reagerer jeg ikke i det hele tatt om noen har tampong, det gjør ingenting fra eller til for meg.

Men om det er så ille så burde du kanskje få en undersøkelse hos legen,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...