AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 jeg har alltid tenkt jeg ikke vil ha tatovering, for da har man det resten av livet og man kan ikke angre. Men det jeg har tenkt på den siste tiden er at nå er hele armen min full av dype arr, og det blir jo nesten som tatovering? det blir egentlig veldig likt. så da er kanskje tatovering ikke så ille? eller kan det ikke sammenlignes? begge deler vil være der for alltid.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Tja, syns du arrene dine er vakre, du er stolte av dem og du liker å vise dem fram og fortelle om dem. Isåfall, ja det er som en tatovering.
Gjest Bobler Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Jeg sammerligner ikke arrene mine og tatoveringen min. Tatoveringen min er et stykke kunst som jeg har valgt å fargelegge på huden min for alltid. Som betyr mye for meg. Arrene mine er minner og arr etter en vondt fortid, og de er ikke spesielt pene og fører lite godt med seg. Og jeg skulle gjerne vært uten dem. Eneste tatovering og arr har til felles er at de er "for alltid".. Men heller tatovering på hele armen enn arr på armen, syntes jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Hvis en tatovering klarer å skjule arrene så blir jo arrene skjult for de som ikke vet at du hadde det, men du vil jo alltid vite at de er der, eller kanskje du vil glemme de litt Men ja det blir jo det samme, både arr og tatovering har man resten av livet
Gjest Raindrops Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Selv om jeg synes tatoveringer kan være pent, så vil jeg heller ha de arrene jeg har på armene enn å tatovere hele underarmen min. Men jeg ser ikke på arrene mine og tenker at jeg hadde det vondt og hvor jævelig det var, det ser på dem og tenker at jeg kom meg igjennom det, det er mine "krigssår" rett og slett Men joda, det kan vel sammenlignes litt siden begge deler er der for alltid. Men de gir gjerne litt forskjellig inntrykk til omverdenen. 1
Djungelvrål Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Nei, en tatovering vitner ikke om alvorlig psykisk sykdom så jeg vil si det blir like forskjellig som natt og dag. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Jeg må si at jeg synes tatoveringer generelt er fryktelig stygt.. Og arr forteller ofte mye mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå