Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Jeg har en veps i leiligheten, og ikke pokker om jeg finner den. Leiigheten er på et rom, så jeg har ingen mulighet til å finne et trygt sted å sove. (Badet er for lite) Om jeg blir stukket i søvne, hvor stor er oddsen for at jeg stryker med?
Gjest Meridius Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Oddsen er null om du ikke er allergisk. Har blitt stukket selv i søvne. Er du paranoid eller allergisk?
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Har ikke blitt stukket på 20 år, så vet egentlig ikke. Husker ikke så mye av det, var vel rundt 8 år eller så. Vet bare at alle andre allergier jeg har (pollen, støv ol) har gått fra nær 0 til moderat.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Oddsen for at vepsen skal stikke deg når du sover er vel ikke så veldig stor? Og så lenge du ikke er allergisk så stryker du uansett ikke med.
Gjest Meridius Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Har ikke blitt stukket på 20 år, så vet egentlig ikke. Husker ikke så mye av det, var vel rundt 8 år eller så. Vet bare at alle andre allergier jeg har (pollen, støv ol) har gått fra nær 0 til moderat. Haha... Du er nok ikke allergisk mot veps. Ellers hadde du husket det. Jeg vet ikke om du har hatt vinduer oppe eller ikke. Isåfall har den nesten garantert stukket av om du har vindu oppe, du hører også når den flyr... Ville ikke ha bekymret meg. Endret 22. mai 2012 av Meridius
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Haha... Du er nok ikke allergisk mot veps. Ellers hadde du husket det. Jeg vet ikke om du har hatt vinduer oppe eller ikke. Isåfall har den nesten garantert stukket av, du hører også når den flyr... Så det er kun andre allergier som endrer seg? Husker svært lite fra når jeg var barn (lang historie, men hukommelsen min er mer eller mindre ødelagt), og det eneste mine foreldre husker fra dette var at det gjorde vondt og at jeg ble satt med hånden i vann et par timer. Og jeg vet den er her, så den summet i en retning, og den har ikke kommet ut derfra igjen. Forbannet og, risken er liten, men det irriterer meg alikevel.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Men verste falls scenario, jeg kjenner at noe er galt, og vil våkne av det før jeg dauer? Får bare ta en dusj i tilfelle jeg må på legevakten
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 Hver gang jeg har hatt en veps i leiligheten, så har jeg hørt det.. vepsen har blitt dritforbanna og zummet som bare faen
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 Hver gang jeg har hatt en veps i leiligheten, så har jeg hørt det.. vepsen har blitt dritforbanna og zummet som bare faen Antar den liker seg her, eller har nettopp våknet? For nå har den summet i vei i et par minutter, og så hatt en 15 minutters pause, flere ganger. Sær liten skrue. Bevares, det er hyggelig med besøk, men da helst tobent
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #11 Skrevet 22. mai 2012 Har du sukker? Legg litt sukkervann i noe fargerikt et sted du ser det, snart er vepsen fremme for å spise
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2012 #12 Skrevet 22. mai 2012 Har du sukker? Legg litt sukkervann i noe fargerikt et sted du ser det, snart er vepsen fremme for å spise Mistenker at den mesker seg i haugen av juicebokser ol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå