Gå til innhold

Tips for å få mer energi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har innimellom veldig lite energi (året rundt). Jeg trener regelmessig og sover egentlig bra, har vært hos legen flere ganger og tatt div prøver, alle er alltid fine. Så ikke noen problemer med stoffskifte, blodprosenten eller noe annet. Jeg er ikke ute etter å få noe diagnose fra dere, men lurer på om dere har tips for å få mer energi? Jeg bor ganske langt nord og nå er det lyst ute ca hele døgnet så da får jeg litt dårligere søvn om våren og sommeren, bruker sovemaske og det hjelper så jeg sovner, men søvnen er ikke på topp. Har sikkert for lite melatonin for tiden, jeg prøvde melatonin jeg fikk av legen i fjor sommer (circadin) men jeg fikk elveblest av den og den hjalp ikke på søvnen uansett. Har prøvd Vallergan og, men den var alt for kraftig, jeg ville sove hele døgnet.

Jeg har prøvd rosenrot og ginseng, null effekt. Omega-3 hjelper litt så det tar jeg daglig. Noe annet? Eller noe jeg kan gjøre? Å dusje gir meg litt mer energi men jeg kan ikke dusje hele tiden, hehe, noe annet? Kjerringråd? For å få mer energi altså, alt av søvntips har jeg prøvd siden jeg har dette problemet hvert år.

Takk! :natti:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

TS

Gjest Gjest
Skrevet

Lecitin granulat kan en alltids google... det gir ingen "boost", men etter en måned så merker en bl.a. bedret reaksjonsevne, koordinasjon osv.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe som jeg også lurer på!

Jeg tar rosenrot nå, men merker ingenting... Generelt sett er det slik at sentralstimulerende stoffer gir mer energi, som koffein osv., men egentlig er det ikke så bra i store mengder heller..

Skrevet

Tror det er noe som heter Gerimax som man får tak i på matbutikken. Den skal gi mer energi. Eller så er det vel kaffe og andre energidrikker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...