verene Skrevet 1. februar 2004 #1 Skrevet 1. februar 2004 ..hva slags undertøy velger dere? Tenker spesielt på dere som har MS-kjoler, med dette karakteristiske snørelivet bak. Hva slags BH kan man ha under uten at den vil synes egentlig? :-?
Arwen Skrevet 1. februar 2004 #2 Skrevet 1. februar 2004 Jeg skal ha MS kjole, men det er ett stofstykke bak snøringen. Du må be om å få dette fjernet hvis du ikke ønsker det.
Gjest Tex Skrevet 1. februar 2004 #3 Skrevet 1. februar 2004 På min kjole er det også snøreliv men det er bare til pynt, jeg har glidelås under..... Forbasket praktisk....
jea Skrevet 1. februar 2004 #4 Skrevet 1. februar 2004 Jeg har samme ms som arwen,men det stykke bak er bare å hekte av ,for det er satt på med knapper!! Jeg har kjøpt undertøyet på victoriasecret...
Arwen Skrevet 1. februar 2004 #5 Skrevet 1. februar 2004 Jeg har samme ms som arwen,men det stykke bak er bare å hekte av ,for det er satt på med knapper!! Jeg har kjøpt undertøyet på victoriasecret... Hvordan satt undertøyet under kjolen? Har bestillt nå jeg også
jea Skrevet 1. februar 2004 #6 Skrevet 1. februar 2004 Har ikke prøvd det enda,skal gjøre det til uka hos syersken...Så skal jeg gi tilbake melding
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #7 Skrevet 1. februar 2004 Hmm... Det er faktisk ingen av dere som har svart på det hun faktisk spurte om...
Arwen Skrevet 1. februar 2004 #8 Skrevet 1. februar 2004 Hmm... Det er faktisk ingen av dere som har svart på det hun faktisk spurte om... Jo da, vi har svart at på MS kjolene sitter det på ett stoff stykke under snøringen slik at man kan ha nesten hva slags undertøy man vil.
momo Skrevet 1. februar 2004 #9 Skrevet 1. februar 2004 Dette undertøyet har jeg bestilt, det har lav rygg. Det har kjolen min og. Jeg har bestilt i hvitt da sefølgelig. http://www.fredericks.com/product.asp?cata...duct%5Fid=51405 :D :D
Peluche Skrevet 1. februar 2004 #10 Skrevet 1. februar 2004 Du får BH'er som har gjennomsiktige stropper som går helt rundt ryggen og festes på siden av den ene skålen. De har også blanke stropper som kan brukes som vanligover skuldrene eller med bare en halterneck-stropp, eller du kan bruke den stroppeløs. Har en sånn et sted, skal se om jeg finner navnet på den og hvem som fører dem.
Augustbrud02 Skrevet 2. februar 2004 #11 Skrevet 2. februar 2004 Jeg hadde ganske lav rygg på min kjole, men hos Christiane i Oslo har de et torsolette som passer ypperlig til slike kjoler. Så dette kjøpte jeg til den store dagen vår og det var ypperlig ved siden av. Undertøyet fås også kjøpt via deres nettbutikk.
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #12 Skrevet 2. februar 2004 Jeg hadde denne, og den er lav i ryggen. Bak.
Tari Skrevet 2. februar 2004 #13 Skrevet 2. februar 2004 Jeg hadde ganske lav rygg på min kjole' date=' men hos Christiane i Oslo har de et torsolette som passer ypperlig til slike kjoler. Så dette kjøpte jeg til den store dagen vår og det var ypperlig ved siden av. Undertøyet fås også kjøpt via deres nettbutikk.[/quote'] De har denne torsoletten i 2 varianter, en som er ganske kort og en som er lengre. Jeg tror bare man får kjøpt den korte via nettbutikken deres.
Augustbrud02 Skrevet 2. februar 2004 #14 Skrevet 2. februar 2004 De har denne torsoletten i 2 varianter' date=' en som er ganske kort og en som er lengre. Jeg tror bare man får kjøpt den korte via nettbutikken deres.[/quote'] Okei da er det nok den lave varianten jeg kjøpte. Det er forøvrig den samme som Merete la ut link til. Denne:
Tari Skrevet 2. februar 2004 #15 Skrevet 2. februar 2004 Jeg tror faktisk det er den lange jeg...men, den de selger på nettbutikken nå er ihvertfall billigere enn den lange så jeg tror det er den korte som selges i nettbutikken. Men, de svarer jo fort på mail så det er jo bare å spørre. Den lange er ihvertfall fin om man har noe ekstra og vil ha en jevn overgang fra midjen og over hoftene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå