Gå til innhold

Intimbarbering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått min førte kjæreste i en alder av 18 år, og jeg tror snart tiden er inne for sex for første gang... Men så var det med intimbarbering da. Jeg lurer litt på hva som er vanlig blant unge jeg. Har prøvd helt glatt og stusset (?). Men jeg vet ikke helt hvordan man egentlig legger i å stusse. Altså "flystripe" eller bare klippe hårene eller? Jeg vet jeg ikke skal gjøre det jeg føler for, men egentlig så spiller det ikke så stor rolle for meg. Bare det ikke er helt gjengrodd liksom.. Så ja, hva pleier andre unge jenter å gjøre?

Haha, huff, ser dette ble utrolig barnslig og rotete skrevet, men håper dere tar poenget!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har inntrykk at glattbarbert er trenden for tiden, og det er det jeg liker best også.

Veldig enkelt, siden man bare tar alt, påfører noe krem etterpå som er lagd for det, også er man good to go. Det er vel få som avviser deg for for lite hår, heller gutter som nekter å smake på masse hår (sier ikke at hår er ekkelt eller ut - men guttene som ikke liker hår rynker vel på nesa om du har hår, mens guttene som liker hår ikke har sååå mye imot null hår.)

Ellers, spør kjæresten din davel? :klemmer:

Gjest kittycat
Skrevet

Skjønner hva du spør etter. Litt forskjellig fra jente til jente hva man foretrekker der nede. Men så vil jeg jo påstå at det er safest å kjøre glattbarbert. Noen tenner jo på hår eller føler det hører med siden det er naturlig, men syns selv det er flere fordeler med lite hår.

Gjest Gjest
Skrevet

Glattbarbert er turn-off. Det ser ut som underlivet til et forvokst barn.

Stusset er mye bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg vet det er en del som synes glattbarbert er turn-off, men gjelder dette mer voksne som også har mer erfaring? Jeg mener jeg er bare 18 år, jeg er jo fortsatt litt barn... :P

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg vet det er en del som synes glattbarbert er turn-off, men gjelder dette mer voksne som også har mer erfaring? Jeg mener jeg er bare 18 år, jeg er jo fortsatt litt barn... :P

Spør kjæresten din hva han foretrekker. Er dere klare for å ha sex er dere klare for å fortelle hverandre hva dere foretrekker også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du glattbarberer deg ofte så risikerer du masse inngrodde hår og kviser, og det er plagsomt! Nei ta bikinilinja og stuss ellers, er han glad i deg så bryr han seg ikke. Og det er en fordel at han er glad i deg hvis dere skal ha sex, det er jo din første ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jo, sant. Takk for gode innspill! :)

AnonymBruker
Skrevet

Det safeste er vel å barbere rundt sprekken og bakover, og så la det være igjen noe på venusberget, trekant eller flystripe. Da får man ikke hår i munn, men det er heller ikke helt glatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...