Gjest Silje Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Har noen der ute erfaringer med GO123, Nokas etc? Jeg skal bare ha en pang start, men forsetter deretter med sundt kosthold og trening. Takker for tips :-)
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Det er ikke koe sombheter en pang start på slanking. Det eneste man oppnår med såkaldt pangstart med måltidserstattere er at man går opp igjen i vekt når man slutter på de, uansett hvor sundt du spiser. Snakker av erfaring samt at jge har jobbet på helsekost i flere år med akkurat disse produktene. Eneste som virker er forbedre kosten og tren,tren,tren. Skulle ønske at jenter rundt om sluttet med den ville fantasien om at de skal få en pangstart på slankinga. DET VIRKER IKKE.... 1
Bernardette Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Har noen der ute erfaringer med GO123, Nokas etc? Jeg skal bare ha en pang start, men forsetter deretter med sundt kosthold og trening. Takker for tips :-) Hvorfor ikke bruke hjernen og bare starte på den riktige måten fra begynnelsen av?
Gjest Silje Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Jeg er klar over at man går opp igjen i vekt etterpå. Men jeg vil ned i sommer ! Det er ikke snakk om mange kg, men kun noe effektivt for sommerferien. Det går vel an? Trener også, men det går så treigt. Tenkte jeg skulle prøve siden jeg ikke har gjort det før. Er snakk om 5-7 kg!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Jeg anbefaler det virkelig ikke. Det er pulver og shaker, ikke sant? I de dosene er det nøyaktig så og så mange kalorier i form av ditt og datt av næringsstoffer. Med èn gang du begynner å spise normalt igjen, så kommer kiloene, og mange i form av vann, sprettende på igjen. Ikke gjør det, legg heller om kostholdet ditt. Om du beskriver kostholdet ditt, kan vi hjelpe deg. Hvis det er usunt, og sånn.
Gjest Silje Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Kostholdet mitt er ikke usunt Jeg spiser sundt og er aktiv. Jeg er 167 cm og veier 63 kg. Det er ikke snakk om at jeg skal slanke meg mye, men jeg vil få vekk noen kjappe kilo pga bikini sesongen. Og da tenkte jeg at shaker kunne være effektivt. Dette er KUN fordi jeg vil ha vekk noen kjappe kilo i sommerferien. Dvs at jeg vil prøve shaker 1-2 mnd i sommer, etter det forsetter jeg slik som før :-)
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Det er ikke noe i NOKA-shaker som gjør at du går ned, det er kaloriinntak det dreier seg om. Du kan går på NOKA og få i deg 1400 kcal og det kan du gjøre med mat også. Det som er enkelt med å drikke shaker er at du vet akkurat hvor mange kcal du får i deg pr dag uten å behøve å veie og regne ut kalorimengden i all maten du skal spise.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå