Gjest Gorgonzola Skrevet 23. mai 2012 #41 Skrevet 23. mai 2012 Blue balls er vel strengt tatt når mannen er kjempekåt og har ereksjon men ikke får utløsning Om hverken han eller andre trår til med en hjelpende hånd for å nå klimakset så kan det verke i ballene, og de har gjerne også en annen farge pga blodtilstrømmingen. Det har vel ikke så mye med hvor lang tid man går uten sex, heller at han bare er veldig seksuelt opphisset og ikke får gjort noe med det. Blue balls er noe menn får når de deler seng med ei naken, lekker kvinne som har innbilt seg at han bare ville kose litt og sove med henne. Cuntzilla: Takk. Da skjønner mer av begrepet (enkel mann vett'u; selvopplevd empiri er uhyggelig undervurdert) Du er ekstra snasen når du påtar deg lærerrollen, informerer på en slående tydelig måte med humor og snert. Nesten så jeg tror jeg er kvinne siden jeg lar meg begeistre av formuleringsevne, viten og humor
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 23. mai 2012 #42 Skrevet 23. mai 2012 Blåpupp. Ahhhh, de har jeg sett på blåfilm!
Silfen Skrevet 23. mai 2012 #43 Skrevet 23. mai 2012 Selvvalgt Det håper jeg virkelig det er for alle som svarer her.
Gjest Cuntzilla Skrevet 23. mai 2012 #44 Skrevet 23. mai 2012 Cuntzilla: Takk. Da skjønner mer av begrepet (enkel mann vett'u; selvopplevd empiri er uhyggelig undervurdert) Du er ekstra snasen når du påtar deg lærerrollen, informerer på en slående tydelig måte med humor og snert. Nesten så jeg tror jeg er kvinne siden jeg lar meg begeistre av formuleringsevne, viten og humor Yndlingseleven min Hva er det motsatte, blue Clit? Blue Ovaries? Bare lurer....... Urban Dictionary er din venn! Pink Ovaries Female aching in the pelvic area after prolonged sexual arousal without orgasm. The female equivalent of blue balls. My girlfriend gave me blue balls because she wouldn't let me cum. But two holes and six vibrators later, she got pink ovaries I got my revenge Jeg kan bli så kåt at det begynner å gjøre vondt. Men ikke mer at jeg synes det er en alle tiders måte å bli "pint" på
SemperFi Skrevet 23. mai 2012 #45 Skrevet 23. mai 2012 to uker siden, no i den duren. For opptatt av eksamenting og tang.
BusteMartePinn Skrevet 24. mai 2012 #46 Skrevet 24. mai 2012 Du som går begge veier, blir det dobbelt så lett å sjekke opp folk eller dobbelt så vanskelig? Nja, nei, tja. Folk er vel ikke noe lettere å sjekke opp selv om jeg liker begge deler, og ikke har jeg dobbelt så stort sjekkemarked heller, siden ikke alle er som meg Men dobbelt så mye å sikle på, det har jeg! Og så blir det jo endel innestengt frustrasjon da, de aller fleste jentene jeg kan sende et ekstra blikk vet jeg faktisk ALDRI kan få :snurt:/:fnise:
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 24. mai 2012 #47 Skrevet 24. mai 2012 Jeg kan bli så kåt at det begynner å gjøre vondt. Høres kjent ut ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå