Gå til innhold

Å bli sett med google earth

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri brukt google earth så vet ikke så mye om det uten om at man kan se folk her og der etter som jeg har forstått. Så hvor trygt er det da å ligge ute å sole seg naken eller besøke ei nudiststrand, enten Huk eller andre steder i verden? Kan man risikere å bli sett? Jeg leste for noen år siden om en mann som havnet i avisen naken tror jeg etter å blitt sett på google earth da han solte seg naken.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil at folk skal se deg naken, så soler du deg ikke naken. Så enkelt er det.

• Liker 5
Gjest UngKalven
Skrevet

Jeg sitter ofte inne og speider etter nakne damer via google earth. Det er selvsagt best om sommern. Jeg har enda ikke funnet noen på vintern.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri brukt google earth så vet ikke så mye om det uten om at man kan se folk her og der etter som jeg har forstått. Så hvor trygt er det da å ligge ute å sole seg naken eller besøke ei nudiststrand, enten Huk eller andre steder i verden? Kan man risikere å bli sett?

Bare hvis googlebilen tilfeldigvis kommer forbi akkurat da. Du får velge et sted den allerede har vært. :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går 1-3 år mellom hver gang bildene på Google Earth oppdateres. Sjansen for at du ligger naken og soler deg AKKURAT når bildene blir tatt er minimal, så ikke bekymre deg. Er ikke akkurat live streaming de driver med heller :P

AnonymBruker
Skrevet

Tror at jeg hadde bekymret meg mer for at noen tok bilde av meg med mobilen sin på stranda enn at skulle havne på Google Earth. Men siden jeg ikke viser meg naken offentlig så trenger jeg ikke å tenke på det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil at folk skal se deg naken, så soler du deg ikke naken. Så enkelt er det.

Sant, men nå spurte jeg kun av nygjerrighet og ikke fordi jeg er redd for å bli sett eller skal se på andre.

AnonymBruker
Skrevet

Sant, men nå spurte jeg kun av nygjerrighet og ikke fordi jeg er redd for å bli sett eller skal se på andre.

Hva er det du lurer på egentlig? Hvor stor sjansen er for a du vil komme på google eart hvis du soler deg naken på ett bestemt sted f eks tre ganger i året? Den er vel forsvinnende liten, men det er sikkert noen som kan regne det ut for deg.

• Liker 1
Skrevet

Google earth er satellittbilder, så sjansen for at man skal kunne se en naken kropp på dem er vel ganske liten. Mest fordi oppløsningen ikke er god. Street view, derimot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...