Gjest :D Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 jepp. selvfølgelig. Det er jo meg ser der :D man må digge kroppen sin uansett!
Gjest Frk.Franzen Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Egentlig ikke. Har en litt stor nese, uren hud, håpløst hår og flatt bakhode. Gidder ikke engang å nevne alt nedenfor halsen jeg ikke liker.
Måndagsbarn Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Nei desverre:( gjør det jeg kan for å endre det, dog! Noen som stiller som personlig trener og vil piske meg rundt?!
I-AM-Nicole Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Egentlig ikke. Har en litt stor nese, uren hud, håpløst hår og flatt bakhode. Gidder ikke engang å nevne alt nedenfor halsen jeg ikke liker. Jeg kjenner meg igjen der =) men til tross for disse "småtingene" har jeg en favorittdel av meg, som også utgjør en ganske snasen helhet =) Min bakdel <3
Gjest Frk.Franzen Skrevet 22. mai 2012 #8 Skrevet 22. mai 2012 Jeg kjenner meg igjen der =) men til tross for disse "småtingene" har jeg en favorittdel av meg, som også utgjør en ganske snasen helhet =) Min bakdel <3 Heldig du da :gjeiper: Har flat rumpe og småe pupper. Liker øynene og leppene best
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 Ja. Det er visse ting jeg ville endret sånn smått på for å perfeksjonere utseendet, f.eks. mer symmetriske øyne, smalere nese, tynnere legger og penere føtter. Men alt i alt synes jeg at jeg kan være veldig fin hvis jeg gidder og har en god dag.
Gjest foremma Skrevet 22. mai 2012 #10 Skrevet 22. mai 2012 som recovering spiseforstyrret blir jeg nok aldri helt fornøyd, men ja, jeg har innsett at jeg iallefall ikke er gorrstygg
Gjest Vodka Skrevet 22. mai 2012 #12 Skrevet 22. mai 2012 Nei, er ikke sånn at jeg hater hvordan jeg ser ut, men jeg vet jeg kan se mye bedre ut, så jeg er ikke fornøyd.
Gjest .... Skrevet 22. mai 2012 #13 Skrevet 22. mai 2012 Nonen dager har jeg lite kviser og ser ganske fresh ut, mens andre dager kan jeg se trøtt og sliten ut
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #14 Skrevet 22. mai 2012 Hater utseendet mitt. For stor nese, store legger, stor rumpe, stor hake, litt uren hud, stygt hår og kunne gjerne veid 15 kg mindre. Hadde dette blitt fikset på, hadde jeg vært LYKKELIG! Det er én ting jeg er fornøyd med... de krystallblå øynene mine :-) 1
Tropic Skrevet 22. mai 2012 #16 Skrevet 22. mai 2012 Jeg var det før jeg fikk kviser som bivirkning på tabletter.. Ikke så mye i forhold til de som sliter med det, men mye iforhold til hva jeg er vant med! Ikke helt fornøyd med magen min, men det blir nok bedre når jeg får startet å trene igjen.
I-AM-Nicole Skrevet 22. mai 2012 #17 Skrevet 22. mai 2012 Heldig du da :gjeiper: Har flat rumpe og småe pupper. Liker øynene og leppene best Øyne og lepper en noen intense og sensuelle ting. Heldig du! Jeg driver å filler leppene mine for at de skal se mer lucious ut ;P Blir aldri fornøyd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #18 Skrevet 22. mai 2012 Ja, jeg er kjempefornøyd. Hvorfor skal jeg ikke være det? Man kan like godt være fornøyd som ikke fornøyd, det er slik jeg ser ut, for å si det sånn, jeg kan enten like det, eller ikke like meg. Mindre jobb å bare like det, i stede for å finne feil 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #19 Skrevet 22. mai 2012 Før så var jeg ikke fornøyd, men ettersom jeg har blitt eldre har jeg lært meg å sette pris på utseende mitt. Jeg kan selvfølgelig gå ned noen kilo, men det er ikke det jeg fokuserer på. Jeg fokuserer på det jeg er fornøyd med, og jeg merker at responsen er mye bedre nå som jeg har blitt mer fornøyd 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #20 Skrevet 22. mai 2012 Nei ,det viser et ansikt jeg ikke kjenner igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå