Gå til innhold

Desperate menn i forhold?

Fremhevede innlegg

Gjest SnowLeopard
Skrevet

En veninne av meg la for noen måneder siden ut en annonse på Nakenprat, med ønske om å treffe en SINGEL mann som ville ha litt moro. Hun mottok kanskje 200 meldinger, og fant det hun søkte. Om noen lurte, så har hun fortalt meg dette, og jeg har sett mange av meldingene. Må dele på godene vettu!

Men det er ikke poenget mitt. I "bunken" av meldinger regnet hun ut at iallefall 50 meldinger var fra menn i forhold, de fleste gift. Og majoriteten skrev i meldingen "har større behov enn hva kona kan/vil gi", "søker spenning utenfor forholdet", "er lei kona" etc. Alle bad de om full "hysj-hysj" rundt seansen.

Jeg ble egentlig litt sjokkert over at menn (og kvinner også, for den saks skyld) har profiler på nettsteder som dette i skjul. Det er noe ganske annet dersom man som par søker andre til å "piffe opp", eller om partneren vet om det.

Er dagens menn (snakker kun om menn da denne annonsen søkte nettopp det) helt uten moral?? Er det virkelig greit å ha profil på et slikt nettsted når man er i forhold, og attpåtil aktivt søke kontakt på denne måten?

Jeg får helt vondt inni meg av tanken på å ha meg med en som er gift med noen andre, fatter ikke at de greier det selv heller. Tror jeg skal bli nonne jeg :popcorn: Eller, vent.... Det finnes vel nok av single menn der ute ennå, håper jeg!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

må si jeg misliker tanken du drar. Det er som å gå ut på byen og finne ut at alle er rapefull og gal i hodet...

Så klart er det ikke majoriteten av menn som er sånn. Du hører bare ikke fra menn i lykkelige forhold :)

Skrevet

Skal jeg fortelle deg en ting TS? Det der har dere kvinner mest skyld i selv! At flertallet av dere går rundt med det ene kravet etter det andre for å få denne drømmeprinsen dere har lest om i alt av blader, noveller og filmer som dere liksom "fortjener" har gjort at det er blitt så vansklig for menn å få dame, og ikke minst de faktisk er forelsket i og virkelig liker, at de må settle for less og ta til takke. De kravene kvinner stiller til menn og de forventningene menn må leve opp til sørger for at menn må gå veldig ut av seg selv å være mye mer enn hva de egentlig er. Menn flest ender opp ikke bare som kjæresten til jenta, men også en slags farsfigur og omsorgsperson også som virkelig kan ta på. De fleste kvinner liker dårlig at menn viser svakhet og egne følelser (merk EGNE) samtidig som de krever at han skal uttrykke følelser for henne i hytt og pine. Med andre ord går de fleste kvinner rundt og forventer å kunne være seg selv fullt og helt med sine mangler og svakheter, og at forholdet og livet deres skal handle om henne i første rekke, mens han skal sveve på en rosa sky og spandere alt fra gull og glitter på henne til roser og middager. Det er selvfølgelig også rett og rimelig at hun skal få oppføre seg som ei stukken hurpe de 9 månedene hun bærer fram HANS barn når han kan bebreides for det, og HENNES barn hvis hun finner på å ta ut skillsmisse, noe hun mest sansynlig gjør hvis han ikke "ser" henne de 4-5 første månedene av barnets oppvekst da han har mer enn nok med både jobb og det å "hjelpe til" (det er det dere liker å kalle det, er det ikke?) med barnet. I tillegg må vel de fleste menn finne seg i en rolle som klagemur for alt og ingenting og alt annet mulig rart som må snakkes om i beste sendetid, og hverdagslige forhør som "er hun pen, er venninna mi penere enn meg, så du på hun dama, hvorfor tok det deg et hundredels sekund å svare - er du utro, ligger du med hun venninna til sjefen til bekjenten av bestevenninda mi som du jatta med i 2 sekunder før jeg i sikkerhetens navn avbrøt deg med mordblikket???"

Og før noen skulle umyndiggjøre meg med bitterhetsanklagene sine, så er jeg fullstendig klar over at dette gjelder langt fra samtlige kvinner, kanskje ikke en gang flertallet, men dette er realiteten i mange tilfeller. Blant annet vises det veldig godt på dette forumet her, men ikke minst også i virkeligheten. Så når du først skal henge ut menn som gruppe å fortsette å være moralens vokter å gjøre det enda vanskeligere for menn generelt å vinne tillit hos kvinner, så se litt på ditt eget kjønn som gruppe. Faktisk viser undersøkelser at kvinner oftere er utro enn menn. Så skal du først dele ut en bedritenspris så se i egne rekker, for som gruppe syns jeg faktisk vi menn kommer mer sympatisk ut, til tross for sånne innlegg som dette. :)

Og nei, jeg forsvarer ikke utroskap, men det ligger mer bak enn at menn bare er uærlige og illojale. Det sitter ikke nødvendigvis de mest sjarmerende og uskyldige kvinnene med båndtvang på de mennene der.

• Liker 1
Skrevet

*snip*

Herregud, hvilke damer er det du har data? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Skal jeg fortelle deg en ting TS? Det der har dere kvinner mest skyld i selv!

Du mener vel at lettkledde jenter fortjener å bli voldtatt også du.??

Synd du er så bitter. Når du sier at du ikke tror det gjelder alle virker det så du lyver så du nesten tror det selv.

Ingen fortjener en utro mann. Ingenting rettferdiggjør utroskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...