Gjest Lille-pus Skrevet 27. mai 2012 #21 Skrevet 27. mai 2012 Tråden ryddet for åpenbare tulle-/trolleinnlegg laget i ly av nattemørket. Eventuelle spørsmål til modereringen tas i PM eller i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus (mod)
lashara Skrevet 27. mai 2012 #22 Skrevet 27. mai 2012 spørsmålet er dust og det er også mange av svarene. KG flommer over av uvitenhet. Dere BURDE kanskje vite at ikke alle afrikanere er kullsorte??! De har sorte, lysebrune og hvite. Det er tydelig mange her inne som tror alle afrikanere lever i steinaldren, bor i stråhytter og aldri har sett en bil. Velkommen til kunnskapens verden folkens. Vi har ett fint verktøy som heter Google. Bruk det først. kommenter etterpå.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #23 Skrevet 27. mai 2012 En farget afrikaner, muskuløs og deilig... Jepp, det pirrer meg! 1
Mann 42 Skrevet 27. mai 2012 #25 Skrevet 27. mai 2012 spørsmålet er dust og det er også mange av svarene. KG flommer over av uvitenhet. Dere BURDE kanskje vite at ikke alle afrikanere er kullsorte??! De har sorte, lysebrune og hvite. Det er tydelig mange her inne som tror alle afrikanere lever i steinaldren, bor i stråhytter og aldri har sett en bil. Velkommen til kunnskapens verden folkens. Vi har ett fint verktøy som heter Google. Bruk det først. kommenter etterpå. Jeg tror ingen av de tingene. Jeg opplever bare ingen tiltrekning.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #26 Skrevet 27. mai 2012 ja må si at dette er da veldig rasistsikt. men jeg må være ærlig å si at jeg har adoptert 3 afrikanske jenter. og de alle er god till sitt... If you know what I mean
Maus Skrevet 27. mai 2012 #27 Skrevet 27. mai 2012 ja må si at dette er da veldig rasistsikt. men jeg må være ærlig å si at jeg har adoptert 3 afrikanske jenter. og de alle er god till sitt... If you know what I mean I really don't.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå