Gå til innhold

Afrikanere

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for åpenbare tulle-/trolleinnlegg laget i ly av nattemørket.

Eventuelle spørsmål til modereringen tas i PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus (mod)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørsmålet er dust og det er også mange av svarene. KG flommer over av uvitenhet. Dere BURDE kanskje vite at ikke alle afrikanere er kullsorte??! De har sorte, lysebrune og hvite.

Det er tydelig mange her inne som tror alle afrikanere lever i steinaldren, bor i stråhytter og aldri har sett en bil.

Velkommen til kunnskapens verden folkens. Vi har ett fint verktøy som heter Google. Bruk det først. kommenter etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

En farget afrikaner, muskuløs og deilig... :sjenert:

Jepp, det pirrer meg!

• Liker 1
Skrevet

spørsmålet er dust og det er også mange av svarene. KG flommer over av uvitenhet. Dere BURDE kanskje vite at ikke alle afrikanere er kullsorte??! De har sorte, lysebrune og hvite.

Det er tydelig mange her inne som tror alle afrikanere lever i steinaldren, bor i stråhytter og aldri har sett en bil.

Velkommen til kunnskapens verden folkens. Vi har ett fint verktøy som heter Google. Bruk det først. kommenter etterpå.

Jeg tror ingen av de tingene. Jeg opplever bare ingen tiltrekning.

AnonymBruker
Skrevet

ja må si at dette er da veldig rasistsikt. men jeg må være ærlig å si at jeg har adoptert 3 afrikanske jenter. og de alle er god till sitt...

If you know what I mean :P

Skrevet

ja må si at dette er da veldig rasistsikt. men jeg må være ærlig å si at jeg har adoptert 3 afrikanske jenter. og de alle er god till sitt...

If you know what I mean :P

I really don't.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...